Obecna wycena rynkowa TVN to 2,06 mld zł. W szczycie rynkowej hossy, na początku 2007 r., kapitalizacja spółki była 4,6 razy wyższa.
Ubiegłotygodniowy spadek analitycy tłumaczą m.in. informacjami o kiepskich wynikach oglądalności TVN w sierpniu. Z danych firmy badawczej Nielsen Audience Measurement wynika, że udział TVN wśród widzów w grupie komercyjnej, czyli między 16. a 49. rokiem życia, spadł do 11,9 z 13,4 proc. Z kolei wśród widzów między 16. a 49. rokiem życia w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców – głównej widowni TVN – obniżył się do 13,5 z 16,3 proc. Analitycy oceniają, że ostatnia wyprzedaż walorów TVN jest związana z tym, że spółka może wypaść z indeksu WIG20.
TVN nie był jednak jedyną spółką mediową, która traciła na wartości. O 6,1 proc. spadła też wycena Agory, która podpisała porozumienie ze związkami zawodowymi w sprawie zwolnień grupowych, w ramach których pracę straci 250 pracowników.