O miejsce na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej dla kanału społeczno-religijnego ubiegała się Fundacja Lux Veritatis oraz należąca do Adama Fularza spółka Wieczorna.pl. 

Dziennik, jako pierwszy pisał o egzotycznym kanale ”Żydo-Taoisto-Hinduso-Tolteko-Buddystów” i jego właścicielu Adamie Fularzu. 

Ekonomista z wykształcenia posiadający prawie setkę portali - głównie lokalnych bezskutecznie próbował wskrzesić "Mekuriusza Polskiego" i rozkręcić własny think-tank. Wydaje "Gazetę Poselską", a do tego sam publikuje - ekologia, opera, kolej, marihuana - tematyka jego zainteresowań jest szeroka. Fularz chwalił się znajomością sześciu języków i otwartym przewodem doktorskim z ekonomiki transportu. 

- Pani się wydaje, że żyjemy w katolickim kraju, ja nie mam tego wrażenia - mówił dziennik.pl 33-latek, aspirujący do roli telewizyjnego magnata. Tak jak w “Gazecie Poselskiej” znajdujemy miejsce dla różnych poglądów i partii, tak wierzę że można stworzyć kanał poświęcony wielu wyznaniom -opowiadał.

Jak informuje Press konkurent o. Tadeusza Rydzyka przepadł w konkursie ze względów formalnych.