Z komiunikatu KRRiT wynika, że koncesję na nadawanie programu o charakterze uniwersalnym, w którym co najmniej 30 proc. tygodniowego czasu nadawania programu w godzinach 6.00-23.00 zajmą filmy fabularne, seriale i audycje rozrywkowe KRRiT przyznała TV Spectrum Sp. z o.o. na program TV#. Spółka należy do Grupy ZPR Media, która na multipleksie ma już kanały Focus TV i ESKA TV.

Na kanale TV# nadawane będą przede wszystkim filmy fabularne, seriale, audycje rozrywkowe, poradnicze, publicystyczne, a także serwisy informacyjne z kraju i ze świata. W programie będą wykorzystywane nowoczesne technologie i multimedia wspomagające komunikację z odbiorcą.

Koncesję na rozpowszechnianie programu o charakterze uniwersalnym, prezentującego aktualne wydarzenia z różnych stron Polski, a także zawierającego audycje poświęcone idei samorządności i funkcjonowaniu lokalnych społeczności, edukacji obywatelskiej oraz poświęcone różnorodnym działaniom na rzecz interesu publicznego w warunkach pluralizmu poglądów politycznych KRRiT przyznała Cable Television Network & Partners Sp. z o.o. na program „Zoom TV”.

To z kolei spółka należąca do Fundacji Wspierania Rozwoju Komunikacji Elektronicznej "PIKSEL", powiązanej z Polską Izbą Komunikacji Elektronicznej (PIKE), zrzeszającej operatorów kablowych. PIKE nie ma doświadczenia w produkcji telewizyjnej, kilka dni temu poinformowało o podjęciu współpracy nad budową kanału z Kino Polska. Na październikowej konferencji PIKE w Krakowie zapowiedziano też współpracę w tej materii z właścicielami Onetu.

KRRiT informuje, że na antenie Zoom TV nadawane będą przede wszystkim audycje informacyjne, edukacyjne, publicystyczne, poradnicze oraz dokumentalne. - Program kładący nacisk na lokalne społeczności, edukację obywatelską, łączący treści telewizyjne z internetowymi, będzie wykorzystywał infrastruktury istniejących telewizji lokalnych - czytamy w komunikacie.

Koncesję na rozpowszechnianie programu o charakterze uniwersalnym, promującego aktywny rozwój człowieka, zawierającego audycje poświęcone zdrowemu stylowi życia, rozwojowi zawodowemu i społecznemu człowieka, a także popularyzującego aktywność fizyczną oraz zawierającego m.in. relacje z wydarzeń kulturalnych i artystycznych KRRiT przyznała Green Content Sp. z o.o. na program „Kiwi TV”. Spółka należy do wydawcy "Gazety Wyborczej", czyli Agory.

Koncesję na rozpowszechnianie programu o charakterze uniwersalnym, poświęconego rozwojowi społeczeństwa, gospodarki, kultury i przemianom obyczajowym we współczesnych warunkach szybkiego rozwoju technicznego i technologicznego, emitującego audycje poświęcone edukacji medialnej oraz treści pochodzące z nowych mediów, interaktywnego i przyjaznego dla odbiorców KRRiT przyznała WP1 Sp. z o.o. na program „WP1”. To z kolei projekt należący do Grupy Wirtualna Polska. 

Tym samym w wyścigu po ostatnie miejsca w naziemnej telewizji cyfrowej przegrali wszyscy zagraniczni gracze, zarówno amerykańscy właściciele TVN, czyli Scripps Networks Interactive, jak też Discovery Polska i A+E Networks Polska.