Liderem oglądalności pozostaje "Teleexpress". W lutym 2016 roku oglądało go średnio 3,97 mln widzów, co zapewniło stacji 34,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Jednak w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serwis stracił 9,55 proc. widzów, czyli 420 tys. oglądających - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Reklama

Z trzeciego na drugie miejsce awansowały „Fakty” TVN. Ich oglądalność na głównej antenie TVN zwiększyła się o 0,41 proc.

Na trzecią pozycję spadły „Wiadomości” TVP1, będące rok wcześniej wiceliderem rankingu. Widownia tego dziennika zmniejszyła się relatywnie najbardziej w zestawieniu.

W połowie stycznia br., gdy szefem serwisu TVP1 została Marzena Paczuska, wymieniono większość prowadzących i reporterów „Wiadomości”. Zmieniła się narracja i przekaz serwisu. Jest w nim więcej materiałów politycznych, więcej mówi się o tym, co dobrego robią obecne władze Polski, a opozycja jest często krytykowana.

Reklama