Brian Solis jest uznawany za jednego z najwybitniejszych liderów, mówców i najbardziej rozpoznawalnych autorów piszących o innowacji i digitalowej trasformacji. Jego nowa książka: „X: The Experience When Business Meets Design” pokazuje, jak ważne są doświadczenia użytkownika i w jaki sposób odpowiednio projektować je dla konsumentów, pracowników, ludzi na całym świecie.

Brian Solis jest głównym analitykiem w spółce strategiczno-badawczej Altimeter (Prophet). W obszarze jego zainteresowań znajdują się przełomowe technologie i ich wpływ na biznes i społeczeństwo.

Ale to nie jedyny gość jubileuszowej edycji Forum IAB. W dniach 8 i 9 czerwca br. w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach na konferencji marketingu internetowego organizowanej przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB pojawi się ponad 60 najwybitniejszych ekspertów digital marketingu z polskiego rynku i z zagranicy.

W tym roku Forum IAB odbywa się pod hasłem: „Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”.

Podczas pierwszego dnia Forum IAB 2016 swoimi doświadczeniami dotyczącymi customer experience w innych krajach europejskich i w Stanach Zjednoczonych podzielą się zagraniczni keynote speakerzy: Brian Solis, Randall Rothenberg, CEO & President IAB US, Nicola Mendelsohn, VP EMEA Facebook, Steve King, CEO Publicis Media i Nikki Mendonça, EMEA President OMD.

Uczestników inspirować będą również prelegenci z kluczowych na polskim rynku agencji, którzy zostali najlepiej ocenieni przez słuchaczy podczas zeszłorocznego Forum IAB: Yuri Drabent, Creative Director Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer ZenithOptimedia Group i Anna Sakowicz, Data & Analytics Officer SMG Polska.

Pełen program Forum IAB 2016 znajduje się TUTAJ.