Jeszcze w czerwcu 2015 roku Krajowa Rada Komornicza zamieściła wyjaśnienia, które - jak pisano - były dobrze znane dziennikarzom przygotowującym materiał dla "Faktów" TVN, ale zostały pominięte. 6 czerwca Sąd Okręgowy w Warszawie dosłownie zmiażdżył materiał telewizyjny. Nakazał stacji przeproszenie komornika w głównym wydaniu "Faktów" TVN - przeprosiny mają zostać odczytane w pierwszej kolejności. Poza tym mają zostać opublikowane w formie tekstowej na stronie tvn24.pl. Sam materiał ma zostać usunięty, a komornikowi ma zostać wypłacone 70 tys. zł tytułem zadośćuczynienia.

Co było w materiale? Jak sędzia uzasadniał wyrok? Czytaj więcej na gazetaprawna.pl >>>