• ~aga
    2013-11-26 10:54
    po moralne szambo
  • ~Karol
    2013-11-26 16:06
    Ten Melibruda jest psychologiem życzeniowym i widzi coś, co ośmiesza psychologów - wstyd! Po Tusku widać jaki to ruski pajacyk
  • ~bez pisu
    2013-11-26 15:32
    Co występ pissuarów z zespołem maciorewica - to kompromitacja.. We mgle tupolew zboczył z kursu o ok 150 m - był obok właściwej ścieżki. Kontrolerzy nie mogli tego widzieć z względu na nieprecyzyjny radar ale nie w tym problem . Punkt niby wyciętej 5 dni wcześniej brzozy przecina się z linią trajektorii z 10 kwietnia. Skąd ścinający brzozę miałby wiedzieć że tamtędy nisko poleci tupolew i po drodze będzie wycinał mniejsze gałązki i drzewka na tej samej wysokości w jednej linii z niby wcześniej złamaną brzozą ? Coś strasznie śmierdzi w zespole pissuarowym ... Mącirewicz powinien przestać MĄCIĆ i podać się do dymisji nie próbować nadal bezczelnie oszukiwać Polaków.
  • ~Paligniot
    2013-11-26 15:32
    Panie Melibruda, poglądy zaburzają Panu percepcję. Taki z Pana ekspert jak ze zbieraniny Millera. Kto tu mówi o zniewoleniu, raczej z ukrywanej radości przejęcia całej władzy. Zaciśnięta pięść jest gestem typu trzymam kciuki za to by się udało. Takie neutralizujące farmazony może Pan wciskać na swoich sesjach terapeutycznych.
  • ~Konrad Wallenrod
    2013-11-26 11:52
    Nie wiem czy cenzura to strawi ?.Prosba do prezydenta Rosji Wl.Putina,zdaje sobie sprawe ,ze wasz wywiad dokladnie czyta wpisy na forum.Nasi rodacy z waszej dalekiej Syberii szli od Lenino do Berlina,walczac o wasza i nasza oraz nawet o wolnosc Niemiec od kanalii faszystowskiej.Moj ojciec i jego rodzenstwo bilo sie takze o wasza wolnosc.Prosze o zwrot wraku samolotu i czarnych skrzynek,i o udostepnienie nagarn rozmow blizniakow w tym tej ostatniej.To jest dla mojej ojczyzny ostatnia szansa bo narod zginie przez tych judaszow.Pan doskonale sobie zdaje z tego sprawe.Panie prezydencie to jest w interesie Polski Rosji i calej Europy,tym oszustom nalezy postawic znak stop.Dosc juz nasze narody wzajemnie sie nacierpialy najwyzszy czas na pojednanie sie narodow.W koncu w tak dramatycznej chwili powinniscie sie nam odwzajemnic,nasz narod podzielili ludzie wiadomego pochodzenia.
  • ~babcia Sabcia
    2013-11-26 15:37
    czy Melibruda jest związany z PO? Zobaczcie jak bardzo spocony jest Tusk.
    Polecam tygodni w Sieci.dużo na temat zdjęć.
  • ~behawiorysta
    2013-11-26 15:40
    Tak, tak... panie Melibruda – emerytura niska to trzeba dorabiać.
  • ~antek
    2013-11-26 15:58
    Pan Tusk grał z Putinem o zaproszenie do Katynia.Wiadomo było juz w grudniu 2009,że Kaczyński jedzie do Katynia i potem potwierdzone w styczniu,lutym,marcu2010.Tusk ze wzgledu na polską racje stanu powinien odmówić zaproszenia ,powiedzieć ,że jedzie prezydent, ale chciał za wszelką cenę wygrac wybory,więc przyjął zaproszenie od wroga.Ja myslałem ,że ta wizyta do czegos sie przyczyni ale nie doszło do niczego dla ofiar,więc po pojechał TUSK,po co pojechałó Tusk,nie wiadomo albo wiadomo aż za dobrze
  • ~Świadek
    2013-11-26 15:58
    T. zw. psycholodzy to przeważnie osoby, których nie stać było na podjęcie studiów na jakimś poważnym kierunku prawdziwej nauki! Ich opinie i testowa magia - to dowolne fugle ich wyobraźni! Można tylko ubolewać nad tymi, którzy "psychologów" biorą na serio! A na fotografiach każdy rozumny człowiek może łatwo dopatrzeć się bardzo porozumiewawczch spojrzeń i uśmiechów!
  • ~Tofik
    2013-11-26 16:06
    re~bez pisu2013-11-26 15:32vel~w pis d%2013-11-26 15:06
    Zrób sobie lewatywę, a najlepiej dwie. Pierwszą lewatywę mózgu dla wypłukania GWna Szechtera, drugą tradycyjną dupy, PO sześcioletnim dymaniu przez Ryżego i sPOłkę.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.