Młoda Amerykanka prowadziła video bloga, w którym udzielała porad dotyczących makijażu. Blogerka Karolina Baszak tłumaczy, że Talia nigdy nie ukrywała tego, że straciła włosy. Zależało jej na tym, żeby ludzie na ulicy zwracali uwagę na jej ładny make-up, a nie na brak włosów. W pewnym momencie stała się tak popularna, że podpisała nawet kontrakt z jednym z producentów kosmetyków.

Reklama

Fundacja Rak'n'roll prowadzi warsztaty makijażowe dla Polek, które walczą z chorobą nowotworową. Kamila Stępień podpisuje się pod hasłem wymyślonym przez Talię - "Makijaż jest moją peruką". Tłumaczy, że prowadzone przez nią warsztaty dodają chorym kobietom dodatkowej energii. Kobiety często sceptycznie podchodzą do idei lekcji make-upu. Jednak już po dziesięciu minutach, po kilku kreskach na twarzy poprawia im się humor i opuszczają warsztaty z zupełnie innym nastawieniem.

Do wczoraj kanał Talii na YouTube miał 300 tysięcy subskrybentów i jej filmy obejrzało 30 milionów ludzi. W tym momencie jej vloga obserwuje już prawie 900 tysięcy użytkowników, a oglądalność filmików wzrosła o ponad 10 milionów.

http://youtu.be/0HRgRlzgnPU