"Walka o klienta dzisiaj jest dzisiaj bardzo ostra" - powiedział DZIENNIKOWI Jacek Obalski, specjalista do spraw PR Targów BUDMA. "W ramach agresywnego marketingu dozwolone są różne chwyty" - dodaje Obalski. Nawet sesja zdjęciowa nagich modelek w oknach z Pomorza.

Regulamin targów nie nakazuje wystawcom informowania organizatorów o swoich akcjach promocyjnych. "Prezentacje nie powinny jednak przekraczać granic dobrego smaku" - zastrzega Obalski. Jak twierdzą osoby, które odwiedziły halę wystawców, stoisko z nagimi modelkami cieszyło się wyjątkowo dużym zainteresowaniem.

"Po ilości wystawców i odwiedzających tegoroczne targi BUDMA wnioskuję, że kryzys nie dotknął jeszcze branży budowlanej. Firmy jednak muszą walczyć o klienta" - powiedział Obalski. Prawdziwą sytuację branży poznamy dopiero na wiosnę, ponieważ jesień i zima zawsze były okresem przestoju. Wprawdzie rynek mieszkaniowy przeżywa załamanie, lecz dużą szansą dla firm budowlanych są przygotowania do Euro i planowana rozbudowa infrastruktury.