Potencjalnych partnerów nie powinno zabraknąć: Renault ma w swoim logo lwa, Puma - pumę, a Jaguar... oczywiście jaguara. Marki te na ogół świetnie sobie radzą na rynku, podczas gdy ich zwierzęcy patroni walczą o przetrwanie.

Akcja "Save your Logo" zainicjowana została w 2008 r. przez Fundusz na Rzecz Globalnego Środowiska, Międzynarodową Unię Ochrony Przyrody i jej Zasobów oraz Bank Światowy. Firma Lacoste jako pierwsza zgłosiła się do wzięcia udziału w programie, na który obiecała przeznaczyć 150 tys. euro w ciągu trzech lat.

Pomysł nie jest nowy: polskie piwo Żubr od dawna przeznacza część dochodu ze sprzedaży na ochronę zagrożonego wyginięciem żubra. Sam żubr miałby się być może lepiej, gdyby do kampanii włączyła się PKO SA, która również posługuje się jego wizerunkiem. Pole do popisu ma też PKN Orlen, gdyż patronowi jego logo, orłu bielikowi, też wiedzie się niezbyt dobrze.