“Kropka nad i” Moniki Olejnik to -jak się okazuje - najpopularniejszy codzienny, wieczorny program publicystyczny w TVN 24 - śledzi go obecnie pół miliona widzów. Widownia innych programów stacji jest znacznie mniejsza. Jak wynika z raportu przygotowanego dla portalu wirtualnemedia.pl program Olejnik nadawany od poniedziałku do czwartku o 20 ogląda 510 tys widzów, podczas gdy widownia nadawanego o 21.20 programu “Rozmowa Rymanowskiego” wyniosła w tym okresie 400 tys. osób. Jeszcze gorzej radzi sobie emitowany od 13 września br. w dni powszednie o 18.00 nowy magazyn “Tak jest!”, prowadzony przez Andrzeja Morozowskiego. Śledzi go średnio 270 tys. widzów.

Reklama

Program Moniki Olejnik wygrywa nie tylko z publicystyką jej kolegów ze stacji, ale też z ofertą konkurencji w TVP Info, która notuje w czasie jego emisji 2,16 proc. udziału w rynku ("Kropka nad i" ma 3,33 proc). Kanał ten nadaje wówczas magazyn publicystyczny “Minęła 20ta”.