Zapis rozmowy między pilotami Ił-76 a kontrolerami lotów:

7.21.44

IŁ-76: 8-17-ty na 4-tym, klapy wypuszczone, mechanizacja 25-30.

7.21.48

KSL: 8-17-ty i wykonujcie 4-ty, odległość 17, podwozie wypuszczone.

7.21.51

Z-ca D-cy Bazy: Frołow będzie czekał zakończenia, on w końcu zabiera.

7.21.56

Z-ca D-cy Bazy: Zrozumiałem.

7.22.20

Z-ca D-cy Bazy: A, wynikowa, zrozumiałem.

7.22.32

KSL: 8-17-ty, odległość 15, na lądowania

7.22.46

Z-ca D-cy Bazy: Władimir Iwanowicz, szczerze mówiąc bez wolnych myślałem chociaż jutro.

7.22.54

Z-ca D-cy Bazy: Władimir Iwanowicz, tak ja, szczerze mówiąc nie wiedziałem, że u was taki wyjazd. Ja chciałbym, szczerze mówiąc, choć o 5 rano wyjechać, na teraz już...

7.23.11

KL: 8-17-ty przy zajściu kontrola za wysokością.

7.23.13

Z-ca D-cy Bazy: Zrozumiałem.

7.29.19

KSL: 8-17-ty, odległość 10, na kursie, na ścieżce

7.23.21

Z-ca D-cy Bazy: Zrozumiałem

7.23.30

Z-ca D-cy Bazy: No, ja wieczorem będę meldować.

7.23.36

A: (niezrozumiałe)

7.23.47

Z-ca D-cy Bazy: Ale my, rozumiesz, ... czegoś takiego nie wydajemy, nie wydajemy zakazu startu. Przecież on sam leci.

7.24.01

A: (niezrozumiałe)

7.24.08

A: (niezrozumiałe) wszystkiego nie trzeba.

7.24.18

IŁ 76: 8-17-ty, dalsza, podwozie wypuszczone, mechanizacja pełna, lądowanie.

7.24.23

KL: 8-17-ty, lądowanie warunkowe, 140, 3 metry, reflektory włączone, żeby was widzieć.

7.24.31

KSL: 5 na kursie, ścieżce.

7.24.35

A: (niezrozumiałe)

7.24.44

KSL: 4 na kursie, ścieżce.

7.24.50

A: (niezrozumiałe)

7.24.58

A: 4 kilometry (niezrozumiałe)

7.25.03

KSL: 3 na kursie, ścieżce.

7.25.04

A: (niezrozumiałe) trzymaj z lewej (niezrozumiałe)??? oto ten lewy ostatni (niezrozumiałe)

7.25.17

KSL: 3 na kursie, ścieżce.

7.25.19

KL: 2

7.25.20,7

A: 2?

7.25.21

A: Tak.

7.25.21,8

A: Tak, tak.

7.25.22

KSL: Pomyłkowo, 2.

7.25.32

KSL: Jeden, na kursie, ścieżce.

7.25.45

KL: Obserwujesz?

7.25.46

A: (niezrozumiałe)

7.25.49

KL: Odchodź na drugi krąg.

7.25.54

KL / Z-ca D-cy Bazy (niezrozumiałe) Jop twoja mać, ale jaja, oj kurrrrwa (na tle rozmowy)

7.26.03

KL: Odejście na 2 krąg, odejście.

7.26.06


A: Jasne.

7.26.14

A: Ile teraz paliwa u nich?

7.26.16

A: (niezrozumiałe)

7.26.20

Z-ca D-cy Bazy: Paliwa ile u nich?

7.26.21

A: Zaraz 500 metrów.

7.26.23

KL: Zajmujcie 500, 8-17-ty, zameldujcie 500.

7.26.32

Z-ca D-cy Bazy: Spytaj, reflektory on widział?

7.26.38

Z-ca D-cy Bazy: Trzeba Polakom powiedzieć, nie mają po co startować. Powiedzieć im... jaki dla nich, kurwa, wylot, no popatrz, przecież już ten...

Rozmowa telefoniczna między z-cą D-cy Bazy a oficerem operacyjnym po odesłaniu Iła-76 na lotnisko zapasowe:

TLF: Antena-35

Z-ca D-cy Bazy: Logikę

TLF: Logika

Z-ca D-cy Bazy: Logika, dzień dobry, operacyjnego SD

TLF: Wywołuję

Operacyjny: Major Kurtiniec

Z-ca D-cy Bazy: Pułkownik Krasnokutski, dajcie słuchawkę operacyjnemu

Operacyjny: Halo

7.39.50

Z-ca D-cy Bazy: Halo, słyszycie mnie?

Operacyjny: Tak.

7.39.52

Z-ca D-cy Bazy: Pułkownik Krasnokutski, dajcie słuchawkę operacyjnemu.

Operacyjny: Ja jestem operacyjnym.

7.39.55

Z-ca D-cy Bazy: A to wy jesteście operacyjny, nie wyrabiam, Smoleńsk przykryło.

Operacyjny: Przyczyna?

7.40.00

Z-ca D-cy Bazy: Mgła.

Operacyjny: Na długo?

7.40.03

Z-ca D-cy Bazy: Nie wiem, na razie nie gotowi, w prognozie jej nie było, w ciągu 20 minut wszystko przykryło, teraz Frołowa kierujemy na zapasowe do Tweru.

Operacyjny: Kurde.

7.40.13

Z-ca D-cy Bazy: No co robić, nic nie zrobisz on podejść...

Operacyjny: A on przecież według planu (praktycznie?), tak?

7.40.17

Z-ca D-cy Bazy: A...?

7.40.19

Z-ca D-cy Bazy: Widzialność już 500 metrów, nawet mniej, no teraz nawet 300 metrów no zakryło wszystko. Nie ma co dalej czekać, 20 ton jemu zostało, odejdzie na Twer. Ja do Sypko zadzwoniłem, mam pytanie, według moich danych Tutka polska startuje , oni nas o zgodę nie pytali, lecą sami, trzeba im przekazać, że nas przykryło.

Operacyjny: To ja teraz przekażę to do głównego centrum.

7.40.39

Z-ca D-cy Bazy: Podpowiedzcie, dlatego, że w prognozie nie było, wilgotność 80 proc., skąd ona się wzięła o 9.00, przykryło kapitalnie, widzialność teraz 300 metrów maksimum.

Operacyjny: A rozpoznanie radiolokacyjne robili.

7.40.50


Z-ca Dow. Bazy: Czysto.

Operacyjny: Czysto, tak.

7.40.52

Z-ca Dow. Bazy: Bezchmurnie, widzialność była ponad 10 km, wszystkie zgody daliśmy, w prognozie nie było i ni z tego, ni z owego wszystko to naniosło.

Operacyjny: Zrozumiałem, duża Tutka o 27 wyleciała do was.

7.41.04

Z-ca Dow. Bazy: Tutka wyleciała o 27.

Operacyjny: Tak, o 9.27.

7.41.06

Z-ca Dow. Bazy: To więc trzeba dla niego szukać zapasowego. To jedno, jeżeli on gotów, to Wnukowo lub coś w tym rodzaju.

Operacyjny: Wnukowo.

7.41.12

Z-ca Dow. Bazy: On zrobi kontrolne zajście, bez problemu, do swojego minimum, u nas brak jest minimum dla danego... niczego nie ma.

Operacyjny: Zrozumiałem, to wszystko jedno, poniżej minimum lotniska.

7.41.23

Z-ca Dow. Bazy: Naturalnie, no ja mam na myśli do jakiej my będziemy go zniżać, do jakiej wysokości.

Operacyjny: a... Tam dobre minimum cywilnego.

7.41.28

Z-ca Dow. Bazy: Według lotniska 100 na 1, przy gorszych ja jego...

Operacyjny: Tak i ja mówię, że minimum lotniska wszystko jedno.

7.41.33

Z-ca Dow. Bazy: Oczywiście.

Operacyjny: Zrozumiałem.

7.41.34

Z-ca Dow. Bazy: Dobrze, jeżeli on leci, kontrolne zajście wykona, u mnie jedynie do paliwa, jak on może po jednym podejściu zejść, a gdzie jego skierować.

Operacyjny: No i ja proponuję Wnukowo, bo trzeba gdzieś odprawę celną i granicę przekroczyć.

7.41.44

Z-ca Dow. Bazy: Tak więc, podpowiedzcie.


Operacyjny: Ja do głównego centrum podpowiem, oni to nakręcą.

Rozmowy między pilotami Tu-154, Jaka-40 i wieżą kontroli lotów w Smoleńsku:

8.25.07

ATC: 101 po kontrolnym zajściu u was paliwa starczy na zapasowe?

Jak-40: No nam się udało tak w ostatniej chwili wylądować - no natomiast powiem szczerze, że możecie spróbować jak najbardziej.

Wieża: Z-ca D-cy Bazy: Jaki indeks?

8.25.08

Jak-40: Dwa APM-y są bramkę zrobili tak, że możecie spróbować.

8.25.12

Jak-40: Ale jeżeli wam się nie uda za drugim razem, to proponuję wam lecieć na przykład do Moskwy, albo gdzieś.

8.25.13

1 Pilot: Starczy

8.25.14

ATC: Zrozumiałem was.

8.25.18

1 Pilot: Zezwólcie dalsze zniżanie proszę.

8.25.19

2 Pilot: No dobra przekażę do Arkowi. Dzięki heja.

8.25.20

ATC: Z kursem 40 stopni zniżenie 1500.

8.25.23

Jak-40: No na razie.

8.25.27

1 Pilot: 1500 z kursem 40 stopni.

8.25.32

1 Pilot: Mały gaz.

8.25.33

Inżynier: Mały gaz.

8.25.34

Nawigator: Tysiąc pięćset ile to będzie?

8.25.36

2 Pilot: Czterdzieści dziewięć.

8.25.42

Nawigator: I tysiąc pięćset poziom.

8.25.46

2 Pilot: Areczku... I Artur mówi tak: na ich oko jest ze czterysta, widać pięćdziesiąt metrów podstawy.


8.25.52

1 Pilot: Ile?

8.25.55

2 Pilot: 400 m widać 50 m postawy.

8.25.58

1 Pilot: Ale on usiadł co mówi?

8.26.00

2 Pilot: No im się udało.

8.26.04

2 Pilot: Mówił tylko, że jak za drugim razem nie usiądziemy, to mówi, że na Moskwę.

8.26.05

Wieża: Z-ca D-cy Bazy: Paweł, doprowadzasz do 100 metrów. 100 metrów. Bez dyskusji...

8.26.11

1 Pilot: Panie dyrektorze - wyszła mgła w tej chwili i w tych warunkach, które są obecnie nie damy rady usiąść.

8.26.13

Wieża: Z-ca D-cy Bazy: Anatolij i..., to co z zapasowymi? Pospieszcie się, bo...

8.26.20

1 Pilot: Spróbujemy podejść, zrobimy jedno zajście, ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie.

8.26.25

1 Pilot: Tak, że proszę pomyśleć nad decyzją co będziemy robili.

8.26.32

1 Pilot: Paliwa nam tak dużo nie starczy żeby...

8.26.37

Kokpit: No to mamy problem.

8.26.38

1 Pilot: Możemy pół godziny powisieć i odchodzimy na zapasowe.

8.26.43

Kokpit: A gdzie jest zapasowe?

1 Pilot: Mińsk albo Witebsk.

8.26.57

2 Pilot: Do ilu schodzimy? Do 600?

8.27.00

1 Pilot: Tysiąc pięćset.

8.27.02

Nawigator: ?... Cztery tysiące dziewięćset.

8.27.03

1 Pilot: Na 745.

8.27.05

2 Pilot: Ile?

8.27.07

1 Pilot: 745.

8.27.09

Nawigator: Prawilno.

8.27.12

2 Pilot: 745 tak.

8.27.13

1 Pilot: Dwa stopnie 745.

8.27.15

Inżynier: Dwa stopnie 745.

8.27.17

Kokpit: Boże kochany.

8.27.39

1 Pilot: Spytaj Artura czy grube są te chmury.

8.27.44

2 Pilot: A ja nie wiem czy oni jeszcze będą, ten czy oni jeszcze będą. Dobra przejdę.

8.27.49

2 Pilot: Artur jesteś tam jeszcze?

8.28.00

Jak-40: Jestem Remek.


8.28.02

2 Pilot: A Remuś spytaj Artura, może ty wiesz, grube te chmury są?

8.28.34

2 Pilot: Ile?

8.28.36

Nawigator: (?) 993.

8.28.37

2 Pilot: 99.

8.28.39

Nawigator: 3.

8.28.41

Jak-40: Około 400-500 metrów.

8.28.44

Nawigator: Słyszałeś Arku?

8.28.45

1 Pilot: Nie.

8.28.48

Nawigator: Około 400-500 metrów.

8.28.49

2 Pilot: Ale to grubość?!

8.28.51

Nawigator: (?) No tak.

8.28.54

Jak-40: Jesteś tam?

8.28.56

2 Pilot: Ale grubość tych chmur 400-500 metrów?

8.29.02

Jak-40: Z tego co pamiętamy na 500 m jeszcze byliśmy nad chmurami.

8.29.05

2 Pilot: A! Na 500 m nad chmurami. Dobra, dobra. Dzięki.

8.29.10

Jak-40: Jeszcze jedno, APM-y są oddalone od progu pasa jakieś 200 m.

8.29.19

2 Pilot: Dzięki.

8.29.20

2 Pilot: APM-y rozstawili od progu pasa 200 m.

8.29.22

Nawigator: (?) 200 metrów od progu.

8.29.25

1 Pilot: Spytaj czy Rosjanie przylecieli.

8.29.28

2 Pilot: A Rosjanie już przylecieli?

8.29.33

Jak-40: Ił dwa razy odchodził i chyba gdzieś odlecieli.

8.29.37

2 Pilot: No rozumiem, dzięki.

8.29.39

2 Pilot: Słyszałeś?

8.29.41

1 Pilot: Tak.

8.29.46

1 Pilot: (?) Już jest blisko.

8.29.47

Nawigator: (?) Zanim zdecyduje to może byśmy kartę zrobili w międzyczasie. Wszystko jedno czy to będzie Mińsk, Witebsk.

8.29.50

1 Pilot: Tak, bardzo proszę.

2 Pilot: (?) On mówi.

8.29.52

Nawigator: Wysokościomierze!


8.29.53

2 Pilot: 993 745.

8.29.55

Nawigator: No niestety nie mamy. Kurs lądowania.

8.29.59

Nawigator: 259 jest ustawiony ARK mamy.

8.30.01

1 Pilot: 78.

8.30.02

Inżynier: 78.

Nawigator: Przygotowanie 310 640 - nastrojone.

8.30.05

1 Pilot: Korsarz polski 101 osiągnęliśmy 1500.

8.30.06

Nawigator: Piątka szóstka automat ciągu.

8.30.07

ATC: Polski 101 według ciśnienia 745 zniżenie 500.

8.30.15

1 Pilot: Po ciśnieniu 745 zniżamy 500 m. Polski 101.

8.30.16

Inżynier: Jest 78.

8.30.19

Nawigator: Robercik?

8.30.20

ATC: Polski 101 kurs 79.

8.30.24

1 Pilot: Kurs 79 polski 101.

8.30.26

Kokpit: Na razie nie ma decyzji prezydenta co dalej robimy.

8.30.32

Nawigator: ...pięćset metrów dostaliśmy zgodę, czyli do... do mniej więcej ilu?

8.30.37

1 Pilot: Do wysokości kręgu.

2 Pilot: Do wysokości kręgu.

8.30.38

Nawigator: I nastawiam nastawniki.

8.30.39

2 Pilot: A najgorsze, że tam jest dziura, tu są chmury i wyszła mgła.

8.30.41

Nawigator: Arku! Nastawienie nastawników?

8.30.44

1 Pilot: Tak dla ciśnienia 993, 130... 125.

8.30.48

Nawigator: No i do 500 m zejdziemy. Wpiszecie to czy nie, czy ja...

8.30.50

2 Pilot: Do 500 metrów zejdziemy.

8.30.55

Nawigator: Piątka, szóstka, automat ciągu!

8.30.58

1 Pilot: Piątka przygotowana, szóstka i automat... do lądowania.

8.31.01

Nawigator: Nastawnik statecznika.

8.30.03

1 Pilot: Niech tak zostanie.

8.31.04

Nawigator: Zaznaczę, że będzie taki rodzaj, który widzę. Dziękuję, karta zakończona.

8.31.13

Nawigator: I w tym momencie mamy 5 mil od centralnej.

8.31.22

2 Pilot: (?) ...APM-y świecą 200 m od progu.

8.31.45

Kokpit: Tutaj jest pięknie z tej strony.

8.31.49

2 Pilot: Tak, ale jesteśmy 5 mil... nie - z boku. To jest ile - dziesięć kilometrów.

8.31.52

ATC: PLF 101 Korsarz.

Kokpit: Na jakiej wysokości lecimy.

8.31.56

1 Pilot: Odpowiadam.

Inżynier: (?)... tysiąc metrów.

ATC: 500 m zajęliście.

8.32.00

1 Pilot: Jeszcze nie, tysiąc zniżamy.

8.32.02

ATC: Zrozumiałem.

8.32.07

Nawigator: Paka, to znaczy teraz.

8.32.09

1 Pilot: Na razie.

8.32.50

1 Pilot: Kurs lądowania. W przypadku nieudanego podejścia odchodzimy w automacie.

8.32.54

2 Pilot: W automacie.

8.32.56

2 Pilot: ... Arek prędkość?

8.33.05

Wieża: KL: Słuchaj - ten z meteo niepoczytalny, czy co? No i... on podaje teraz 800 metrów.

8.33.14

Wieża: Z-ca D-cy Bazy: Jakie 800 metrów.


8.33.18

1 Pilot: Paliwo?

8.33.20

Inżynier: Aktualnie mamy 12 ton.

8.33.21

Wieża: Z-ca. D-cy Bazy: Teraz 800 metrów, a tam w ogóle. Spójrz, tam na pewno przynajmniej 200-300 metrów jest, a tam maksymalnie koło 2000 metrów.

8.33.23

Nawigator: 200 m nam zostało.

8.33.35

ATC: PLF 101 wysokość 500.

8.33.40

1 Pilot: Podchodzimy pięćset metrów.

8.33.42

ATC: Zrozumiałem.

8.33.45

Wieża: Z-ca. D-cy Bazy: Panie generale, podchodzi do trawersu 500 metrów. Wszystko włączone, wszystko. I reflektory w trybie dziennym... Wszystko gotowe.

8.33.52

2 Pilot: ...gazu trochę.

8.33.54

2 Pilot: Ile mamy?

8.34.02

1 Pilot: Siedem - zero.

8.34.03

Inżynier: Siedem - zero.

8.34.12

1 Pilot: Odblokuj gazy.

8.34.14

Inżynier: Siedem - zero ustawione, gazy odblokowane.

8.34.16

1 Pilot: Automat.

8.34.17

Inżynier: I automat włączony.

8.34.18

1 Pilot: Czterysta.

8.34.22

2 Pilot: I czterysta redukuje.

8.34.27

2 Pilot: Jest czterysta.

8.34.29

1 Pilot: Trzy - osiem - zero.

8.34.31

2 Pilot: Trzy - osiem - zero.

8.34.33

1 Pilot: Podwozie.

8.34.39

Inżynier: Czerwone.

8.34.42

2 Pilot: Trzy - sześć.

8.34.45

ATC: PLF 101 pięćset zająłeś.

8.34.49

1 Pilot: Zajęliśmy 500 metrów.

8.34.51

ATC: Pięćset metrów. Na lotnisku wojskowym wykonywaliście lądowanie?

Wieża: KL: 500 metrów. Czy lądowaliście na lotnisku wojskowym?

1 Pilot: Klapy piętnaście.

8.34.57

1 Pilot: Tak oczywiście.

8.34.59

ATC: Reflektory na dzień z lewej, z prawej, na początku pasa.


8.35.06

1 Pilot: Zrozumiałem.

Kokpit: (Basia) Dowódco - pokład gotowy do lądowania.

8.35.09

1 Pilot: Dziękuję.

ATC: 101 wykonujcie trzeci, odległość 19.

8.35.14

1 Pilot: Wykonujemy trzeci polski 101.

8.35.16

2 Pilot: Trzy - trzy - zero!

8.35.17

ATC: Polski 101 i od 100 metrów bądź gotowy do odejścia na drugi krąg.

8.35.24

1 Pilot: Tak dokładnie.

8.35.35

Inżynier: I kran podwozia do neutrum poproszę.

8.35.41

Kokpit: (?) Tak czy nie? My musimy to lotnisko wybrać. W końcu na coś się zdecydować.

8.35.54

2 Pilot: Areczku siedem mil od osi.

8.36.19

2 Pilot: Trzy - trzy - zero redukuje?

8.36.29

1 Pilot: Klapy - dwadzieścia osiem.

8.36.30

2 Pilot: Klapy - dwadzieścia osiem.

8.36.32

Nawigator: Pięć mil od osi w tym momencie mamy. Klapy jadą do ...?

8.36.37

Nawigator: Klapy w tym momencie mamy wychylone.

8.36.41

Kokpit: Witam, witam.

8.36.42

Inżynier: (?) Dzień dobry.

8.36.52

Nawigator: Cztery mile od osi.

8.36.54

1 Pilot: (?) Cztery.

8.36.57

1 Pilot: Witamy.

Jak-40: Arek, teraz widać dwieście.

8.37.00

2 Pilot: (?) O kurwa. Zobacz.

8.37.15

Nawigator: Trzy mile od osi.

8.37.19

1 Pilot: I wykonujemy czwarty polski 101.

8.37.22

ATC: 101 wykonujcie czwarty.

8.37.34

Nawigator: Dwie mile od osi.

8.37.35

Z-ca D-cy Bazy: Przede wszystkim przygotuj go na drugi krąg. A... na drugi krąg. A dalej... Sam podjął decyzję, niech sam dalej...

8.37.56

Nawigator: (?) Powiedz, że jeszcze jedna mila od osi została.

8.38.16

Nawigator: (?) Pół mili nam zostało.

8.38.30

1 Pilot: (?) 300.

8.38.32

2 Pilot: Słucham?

1 Pilot: 300.

8.38.34

2 Pilot: I redukuję 300.

8.38.45

2 Pilot: Do klapek 36 mamy 280.

8.38.48

1 Pilot: Klapy 36.

8.38.52

1 Pilot: Już.

8.32.54

2 Pilot: I klapy trzydzieści sześć.

8.38.55

Nawigator: Jadą.

8.38.57

1 Pilot: Procedurę poproszę.


Nawigator: Klapy idą.

8.39.01

1 Pilot: Czytaj.

8.39.02

Nawigator: Mechanizacja skrzydeł.

8.39.04

2 Pilot: (?) Mechanizacja skrzydeł...

Nawigator: Mechanizacja skrzydeł.

ATC: 101 odległość dziesięć, wejście w ścieżkę.

8.39.07

Nawigator: Statecznik.

8.39.09

Nawigator: Zaciążacze przelotowe.

8.39.10

1 Pilot: Odłączone - świeci.

8.39.12

Nawigator: Interceptory.

8.39.13

1 Pilot: Schowane nie świecą.

8.39.14

Nawigator: Reflektory.

8.39.16

1 Pilot: Wypuszczone.

8.39.18

1 Pilot: (?) Wypuszczone trzy zielone.

Nawigator: Podwozie.

8.39.20

2 Pilot: Włączone.

Nawigator: Wentylatory kół.

8.39.22

Nawigator: I sterowanie przednim podwoziem.

8.39.23

1 Pilot: Włączone na dziesięć.

Nawigator: Dziękuję, karta zakończona.

8.39.28

Nawigator: I pięć mil.

ATC: Osiem na kursie, ścieżce.

8.39.29

1 Pilot: Podwozie klapy wypuszczone polski 101.

8.39.33

ATC: Pas wolny.

8.39.37

ATC: Lądowanie warunkowe 120 - trzy metry.

8.39.42

1 Pilot: Tak dokładnie.

8.39.45

ATC: Podchodzicie do dalszej, na kursie ścieżce, odległość sześć.

8.39.46

2 Pilot: Dalsza.

8.39.50

1 Pilot: Cztery.

8.39.54

Nawigator: Czterysta metrów.

8.40.02

2 Pilot: Tam jest obniżenie.

TAWS: TERRAIN AHEAD

8.40.04

2 Pilot: Tam jest obniżenie Arek.

8.40.06

1 Pilot: Wiem zaraz będzie. Tam to jest taki.

2 Pilot: Może coś się.

8.40.09

ATC: Cztery na kursie ścieżce.

8.40.14

2 Pilot: Dwa - osiem - zero.

8.40.16

Nawigator: (?) Trzysta.

8.40.19

Nawigator: (?) Dwieście pięćdziesiąt metrów.

8.40.21

Nawigator:

Dwieście pięćdziesiąt.

8.40.22

ATC: Trzy na kursie ścieżce.

8.40.27

ATC: Reflektory włączcie.

8.40.28

Nawigator: Dwieście.

TAWS: TERRAIN AHEAD


8.40.30

1 Pilot: Włączone.

8.40.33

Nawigator: Sto pięćdziesiąt.

8.40.34

ATC: Dwa na kursie ścieżce.

8.40.35

TAWS: TERRAIN AHEAD

8.40.38

Nawigator: Sto metrów.

TAWS: PULL UP

8.40.42

TAWS: TERRAIN AHEAD

8.40.44

Głos w kabinie: Nic nie widać.

TAWS: TERRAIN AHEAD

8.40.45

1 Pilot: Odchodzimy na drugie zajście.

Nawigator: Sto. Dziewięćdziesiąt.

TAWS: PULL UP

8.40.46

2 Pilot: Odchodzimy.

Nawigator: Osiemdziesiąt, siedemdziesiąt.

8.40.47

Nawigator: Osiemdziesiąt, siedemdziesiąt. Sześćdziesiąt, pięćdziesiąt.

TAWS: PULL UP

8.40.48

ATC: Horyzont 101.

8.40.49

Nawigator: Czterdzieści.

ATC: Horyzont 101.

TAWS: PULL UP

8.40.50

Nawigator: Czterdzieści. Trzydzieści.

ATC: Kontrola wysokości i horyzont.

TAWS: PULL UP

8.40.51

Nawigator: Dwadzieścia.

TAWS: PULL UP

8.40.57

ATC: Odejście na drugi krąg.

TAWS: PULL UP.