Teraz klienci BZ WBK nie mogli korzystać z serwisu transakcyjnego na stronie banku i zlecać przelewów. Awaria trwa przy tym od trzech dni - z przerwami.

Nawet Chuck im nie pomaga -  skarzą się klienci BZ WBK.

Tymczasem pracownicy infolinii, nie znają odpowiedzi na pytanie, co się dzieje. - Nikt nic nie wie - rozkładają ręce. Na pytanie, kiedy awaria zostanie usunięta, nie potrafią odpowiedzieć. 

Szanowni Państwo, informujemy, że w przypadku niewielkiej części klientów, mogą występować okresowe problemy z dostępem do serwisów transakcyjnych banku. Dotyczy to głównie osób korzystających z lokalnych dostawców internetowych. Pracujemy nad tym, by dostęp do serwisów transakcyjnych był niezakłócony dla wszystkich klientów. Przepraszamy za utrudnienia - można przeczytać z kolei w oficjalnym piśmie z banku.

W takiej sytuacji cześć klientów chce, by bank nie pobierał opłat za prowadzenia konta w danym miesiącu.

Nie wystarczy przepraszam - jak ktoś wam jest winien choć grosika to naliczacie karne odsetki - a co w tej sytuacji mają powiedzieć klienci? Wiele osób czeka na przelewy, ma do zapłaty rachunki, raty a WY daliście kolejny raz ciała! - pisze jeden z poszkodowanych.

Okazało się także, że problemy dotyczą także domu maklerskiego BZ WBK.