"Dziś podstawową wartością staje się lojalność czytelników, którą wspierać można, wykorzystując interaktywne technologie" - tłumaczy Marek Ruszkowski, dyrektor marketingu Marquard Media Polska, który wydaje "CKM".

Lojalność czytelnika "CKM" chce pozyskać znanym sposobem - tworząc w ramach swojego serwisu portal społecznościowy. Naszej-klasie.pl udało się w ten sposób zyskać kilka milionów użytkowników. "CKM" nie liczy ani na miliony, ani na to, że internauci będą na jego stronie szukać szkolnych kolegów. Ale zainteresowanie może być duże. Użytkownicy będą mogli tworzyć własne profile: zamieszczać zdjęcia, filmiki wideo, komentarze i co najważniejsze, nawiązywać znajomości. Twórcy nie wypowiadają się, czy będą cenzurować twórczość internautów.

Dodatkowym wabikiem ma też być CKM TV, czyli internetowa telewizja na życzenie, w ofercie której znajdują się materiały wideo z sesji zdjęciowych do magazynu.