Pendolino pojedzie po wykopach? Niegotowe trasy dla pociągu. ZDJĘCIA
1 Szlak kolejowy E-65 - z Gdańska przez Warszawę do Krakowa i Katowic - to kręgosłup Pendolino. Problem w tym, że jest całkowicie rozkopany. Potwierdzają to zdjęcia z wewnętrznej dokumentacji dla załóg pociągów, do której dotarliśmy. Świadczą też o tym posiadane przez nas zdjęcia i film z kluczowej trasy Pendolino. Na zdjęciu niezrealizowane roboty uniemożliwiające kursowanie z prędkością 200 km/h za Olszamowicami
Dziennik Gazeta Prawna
2 Szlak kolejowy E-65 - z Gdańska przez Warszawę do Krakowa i Katowic - to kręgosłup Pendolino. Problem w tym, że jest całkowicie rozkopany. Potwierdzają to zdjęcia z wewnętrznej dokumentacji dla załóg pociągów, do której dotarliśmy. Świadczą też o tym posiadane przez nas zdjęcia i film z kluczowej trasy Pendolino. Na zdjęciu niezrealizowane roboty uniemożliwiające kursowanie z prędkością 200 km/h - stacja PKP Korytów
Dziennik Gazeta Prawna
3 Celem modernizacji przez spółkę PKP Polskie Linie Kolejowe trasy E-65, która pochłonęła już 11 mld zł, jest zwiększenie prędkości do 160 km/h ( i więcej) na większości trasy. Za 20 pociągów Pendolinoi ich utrzymanie PKP Intercity zapłaci w ciągu 17 lat ok. 2,7 mld zł. Na zdjęciu niezrealizowane roboty uniemożliwiające kursowanie z prędkością 200 km/h - środek Centralnej Magistrali Kolejowej za Olszamowicami
Dziennik Gazeta Prawna
4 Celem modernizacji przez spółkę PKP Polskie Linie Kolejowe trasy E-65, która pochłonęła już 11 mld zł, jest zwiększenie prędkości do 160 km/h ( i więcej) na większości trasy. Za 20 pociągów Pendolinoi ich utrzymanie PKP Intercity zapłaci w ciągu 17 lat ok. 2,7 mld zł. Na zdjęciu niezrealizowane roboty na trasie Pendolino - wiadukt nad trasą S8
Dziennik Gazeta Prawna
5 Na większości odcinka z Grodziska Mazowieckiego do Idzikowic - w drodze z Warszawy do Katowic, Krakowa i Wrocławia - pociągi Pendolino muszą kursować jednym torem. Budowa drugiego, równoległego toru dopiero trwa. Na zdjęciu odcinek jednotorowy - Warszawa - Idzikowice, za Ursusem
Dziennik Gazeta Prawna
6 Na większości odcinka z Grodziska Mazowieckiego do Idzikowic - w drodze z Warszawy do Katowic, Krakowa i Wrocławia - pociągi Pendolino muszą kursować jednym torem. Budowa drugiego, równoległego toru dopiero trwa. Na zdjęciu odcinek jednotorowy - Warszawa - Idzikowice, przed Idzikowicami w okolicach Grodziska Mazowieckiego
Dziennik Gazeta Prawna
7 Dzieje się tak, mimo że prace na Centralnej Magistrali Kolejowej miały zakończyć się w 2012 r. - Żeby Pendolino osiągnął na CMK zakładaną prędkość, musiałby się wydarzyć cud. Jadąc od strony Warszawy, jeden tor już od Grodziska jest zamknięty. A na wcześniejszym odcinku infrastruktura też jest wciąż w rozsypce - usłyszeliśmy od maszynisty. Na zdjęciu odcinek jednotorowy - Warszawa - Idzikowice, przed Idzikowicami w okolicach Grodziska Mazowieckiego
Dziennik Gazeta Prawna
8 Dzieje się tak, mimo że prace na Centralnej Magistrali Kolejowej miały zakończyć się w 2012 r. - Żeby Pendolino osiągnął na CMK zakładaną prędkość, musiałby się wydarzyć cud. Jadąc od strony Warszawy, jeden tor już od Grodziska jest zamknięty. A na wcześniejszym odcinku infrastruktura też jest wciąż w rozsypce - usłyszeliśmy od maszynisty. Na zdjęciu odcinek jednotorowy - Warszawa - Idzikowice, Ursus i początek jednotorówki
Dziennik Gazeta Prawna
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję