• ~napewno
    2014-07-05 20:50
    Samolot zawadził o brzozę !!!
    Specjalizda balonowy tuske - maciej lasek !!!
  • ~Pilocik
    2014-07-05 23:38
    Samolot ma ciekawą "historię biznesową"
    Dopuszczony do latania
    28 maja 1976 (czyli miał lat 38!)


    Ostatnia rejestracja - 2 maja 2014
    PIPER PA-31P
    Fixed wing multi engine
    (8 seats / 2 engines) LARSEN CAESAR
    MERRIMACK, NH
    (Individual)


    OD ROKU 2006 DO KATASTROFY MIAŁ 6 (SZEŚCIU) KOLEJNYCH WŁAŚCICIELI - OD NOWEGO MEKSYKU, POPRZEZ LUIZJANE, SOUTH CAROLINA AŻ DO NEW HAMPSHIRE (OSTATNIA REJESTRACJA MIESIĄC TEMU:
    Registration History
    2 maj 2014 LARSEN CAESAR MERRIMACK NH
    10 sie 2012 WANDO AVIATION LLC MOUNT PLEASANT SC
    15 cze 2012 REGISTRATION PENDING MOUNT PLEASANT
    4 maj 2007 HICKS WILLIAM W HOBBS NM
    13 kwi 2007 REGISTRATION PENDING HOBBS NM
    2 cze 2006 K-AIR LLC HOUMA LA

    CO BYŁO DAWNIEJ - NIE WIADOMO!
  • ~jan
    2014-07-07 14:19
    katastrofę powinna wyjaśniać komisja Anodiny a potwierdzić komisja Laska
  • ~Polak
    2014-07-07 11:47
    Żałosne są komentarze typu "to kler jest winien". Po pierwsze żaden "kler" nie brał udziału w wypadku, a po drugie każdy jakoś musi zarabiać na życie. Ja jestem katolikiem ale szanuję wiarę innych np. wyznających Islam. Dziękuję, kropka!!!
  • ~gh
    2014-07-06 15:07
    Kolejny samolot, który przy upadku nie rozsypał się w drobny MAK.
    ABW powinna zarekwirować te zdjęcia i zakazać ich publikacji. bo wywołują u wyborców PO dysonans poznawczy.
  • ~morderca
    2014-07-06 06:48
    mam nadzieje ze pilot jezeli przezyje bedzie kaleka i pójdzie do pudła
  • ~antypolak
    2014-07-06 06:40
    to faszyzm zabija ludzi w polsce czy w komunioe było tylu nedzarzy śmierć klechom
  • ~Pilocik
    2014-07-05 23:43
    (8 seats / 2 engines)

    Tak opiewa ostatnia amerykańska rejestracja!

    Jak podaje jeden z internautów - samolot miał wymontowane siedzenia i w zamian zainstalowane ławki dla skoczków oraz został "zarejestrowany" (gdzie, na kogo i przez kogo - tego nie wiadomo) na 12 osób, czyli na tyle, ile było na pokładzie w chwili wypadku!

    Dziwna sprawa!
  • ~Pilocik
    2014-07-05 23:38
    Samolot ma ciekawą "historię biznesową"!
    Dopuszczony do latania
    28 maja 1976 (czyli miał lat 38!)


    Ostatnia rejestracja - 2 maja 2014
    PIPER PA-31P
    Fixed wing multi engine
    (8 seats / 2 engines) LARSEN CAESAR
    MERRIMACK, NH
    (Individual)


    OD ROKU 2006 DO KATASTROFY MIAŁ 6 (SZEŚCIU) KOLEJNYCH WŁAŚCICIELI - OD NOWEGO MEKSYKU, POPRZEZ LUIZJANE, SOUTH CAROLINA AŻ DO NEW HAMPSHIRE (OSTATNIA REJESTRACJA MIESIĄC TEMU:
    Registration History
    2 maj 2014 LARSEN CAESAR MERRIMACK NH
    10 sie 2012 WANDO AVIATION LLC MOUNT PLEASANT SC
    15 cze 2012 REGISTRATION PENDING MOUNT PLEASANT
    4 maj 2007 HICKS WILLIAM W HOBBS NM
    13 kwi 2007 REGISTRATION PENDING HOBBS NM
    2 cze 2006 K-AIR LLC HOUMA LA

    CO BYŁO DAWNIEJ - NIE WIADOMO!!!
  • ~Oto logika POmatolska
    2014-07-05 20:53
    tusk oddaj sledztwo ruskim.Anodina zna przyczyne,-niedouczony pijany pilot
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.