• ~vis
    2015-06-19 09:27
    ci co kupili Pendolino ukarać i kazać oddać kasę z własnej kieszeni
  • ~Stasiek
    2015-06-19 12:50
    Ten co kupił te pendolino POwinien pójść za kraty.
  • ~:-D
    2015-06-19 15:17
    Do Pendolino to mu jeszcze daleko. Jak zacznie jeździć 250 km/h, to można wrócić do porównań.
  • ~Jasieczek
    2015-06-18 16:20
    Wygląda ładnie, a Pesa to producent polski o ustalonej marce.życze kolejarzom

    i pasażerom na trasie . Polak potrafi.
  • ~Stasiek
    2015-06-19 12:48
    Żeby Platforma była odPwiedzialna za swoje machloje i przekręty to by wiele razy się zastanowili czy warto tyle pieniędzy wydać , POto żeby bogacił się obcy kapitał.
  • ~Wiesio13 bicz n PISiory
    2015-06-18 17:24
    Złodziejskie koorvy z PO ! Naród rozliczy was co do grosza za ********** ! Nowak zgnijesz w więzieniu ! ! !
  • ~Gadacz
    2015-06-18 17:59
    W obliczu faktu, ze w Polsce produkuje sie tak swietne pociagi, cala ta transakcja z Pendolino faktycznie smierdzi przewalem na wielka skale. Mysle, ze przemysl kolejowy nalezy rozwijac, podobnie jak i przemysl samochodowy, itd. Nalezy wykorzystac nasze lokalne mozliwosci i w ten sposob budowac sile kraju. W Polsce sa ludzie, ktorzy maja spore pojecie o zrodlach energii odnawialnej. To tez trzeba wykorzystac i powoli rozstac sie z gornictwem wegla kamiennego - przemyslu, ktory dzisiaj daje zatrudnienie gornikom ale kompletnie dewastuje srodowisko ich wnukow. Lokalne osiagniecia technologiczne, takie jak ten szybki pociag ciesza i napawaja optymizmem.
  • ~Lysa
    2015-06-18 15:57
    To co za kretyn kupił Pendolino ???
  • ~ulisse
    2015-06-19 09:17
    @~Lysa & Co. Porownanie "Pendolino" do "Darta" to jak porownanie FSO Poloneza i VW Pasata rocznika 1990. Nie uwazam ze ci ktorzy kupili Pasata byli "kretynami". "Dart" to polski sklad "lowest cost" - i fajnie ze jest bo rynek potrzebuje roznorodnosci. Pendolino to sklad technologicznie nie gorszy niz TGV i ICE (moze nawet lepszy niz ICE) i PESA bedzie potrzebowac (optymistycznie patrzac) min. 30 lat rozwoju zeby osiagnac porownywalny standard.
  • ~gosc
    2015-06-18 16:08
    taki pociąg z Pesy kosztuje 70 mln zł a Pendolino dwa razy więcej, Pesa jest całkowicie polska firma i sprzedaje te cudeńka m.in. do Niemiec ,ale u nas przetargi służą do nabijania kasy im droższy tym więcej można wziąć
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.