Nowy tygodnik ma być konkurencją dla "Angory", która publikuje głównie przedruki z innych gazet i w kategorii tygodników społeczno-politycznych dzierży palmę pierwszeństwa (W I półroczu 2013 średnia sprzedaż wyniosła 333 044 egz.)

Reklama

„7 Dni Puls Tygodnia” zadebiutuje 16 września. Co tydzień będziemy wybierać te artykuły, które będą poruszać ważne i interesujące ludzi tematy. Media centralne skupiają się na wydarzeniach z perspektywy Warszawy, nas będą interesowały tematy, które zainteresują zarówno mieszkańca Pomorza, jak i Małopolski - tłumaczył w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Nisztor, redaktor naczelny "7 Dni Puls Tygodnia".

"Killer wśród prasy" - to jedno z haseł, którymi odtwórca roli Jurka Kilera będzie zachęcał do nabycia nowego tytułu.

Oprócz Pazury na łamach „7 Dni Puls Tygodnia” swoje komentarze publikować będą m.in. Artur Kapelko, członek zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej (PZPN), Krzysztof Cezary Buszman, poeta, czy Grzegorz Kwolek, dziennikarz RMF FM.

Wydawcą tytułu, który ma zadebiutować w nakładzie ok. 100 tys. egzemplarzy, jest spółka Press Media Enterprise. Fundusze na start przedsięwzięcia dał jeden ze szwedzkich funduszy inwestycyjnych.

Reklama