Reklama

Reklama

Reklama
Warszawa

Reklama

Reklama

Dziennikarski salon w reklamie. Kto sprzedał twarz?

8 października 2013, 13:04
Kiedyś każdy osobny przypadek wywoływał burzę, prowadził do utraty pracy, a nawet wykluczenia z zawodu. Dziś nie jest to tak oczywiste.
Kiedyś każdy osobny przypadek wywoływał burzę, prowadził do utraty pracy, a nawet wykluczenia z zawodu. Dziś nie jest to tak oczywiste. / Media
Marzena Rogalska wystąpiła w reklamie dyskontu i zniknęła z wizji. Taką decyzję podjął jej szef z TVP2. Ale nie dla wszystkich jej kolegów po fachu występ w reklamie oznaczał kłopoty. Dziś już mało kto się oburza, gdy dziennikarz sprzedaje twarz i nazwisko. Nawet jeśli sprawa dotyczy redaktora naczelnego opiniotwórczego tytułu. Rośnie tolerancja dla komercyjnych zachowań dziennikarzy, przez palce patrzy na to branża, nie reagują właściciele mediów. Efekt jest jeden. Zaufanie społeczne do zawodu z roku na rok spada.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama