Reklama
Reklama
Reklama

Zbigniew Ziobro: Grałem ryzykownie na giełdzie. Były też imprezy, dziewczyny, kick-boxing... [WYWIAD DGP]

Minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro
Minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro / Agencja Gazeta / Fot. Jacek Marczewski Agencja Gazeta
Jako aplikant prokuratorski chciałem podszkolić się w fechtowaniu słowem, więc się zapisałem na studia podyplomowe – homiletykę, czyli sztukę wygłaszania kazań. To było interesujące doświadczenie. Ale zarabiałem też pieniądze. Grałem na giełdzie, a że nie byłem centusiem, podejmowałem ryzykowne operacje, brałem np. kredyt na kredyt. I udało się, zarobiłem sporo pieniędzy. Były też imprezy, dziewczyny, kick-boxing...

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
Zbigniew Ziobro minister Ziobro Minister Sprawiedliwości rozmowa wywiad

Powiązane

Reklama

Komentarze (75)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • olo
    2016-02-26 09:38
    jaja, homiletyka a moze homeopatia ? ja zajalbym sie heurystyka,he,he jako prokurator ,najpierw ,a potem ... krasomowstwo, konkursy, itp... kick-boxing.. a bykopales kiedys Zbysiu drzwi noga ? takie cienkie ? he,he nie mowie o wejsciowych...
    22
    zgłoś
  • olo
    2016-02-26 09:46
    sprawdzilem w wiki, tam nawet pisza co to jest, to metoda pracy prokuratora z wydzialu d-s ,he,he ,ale z IPN juz nie, buahahaha i dlatego Zbysiu oblales aplikacje
    39
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
  • Minister Paszczak
    2016-02-26 09:52
    Kasiora z giełdy powiadasz? Tusek napisał wstęp (1 strona A5) do przewodnika turystycznego o Gdańsku za 200.000 zeta, Bolek grał i wygrywał regularnie w Totolotka inny buc w kasynie, haha - takie to mamy "elity". A co z doktorem G. siedzi w pierdlu czy nie?
    25
    zgłoś
  • precz z SZOGUNEM-WSI analfabetą i złodziejską SITWĄ PEŁO
    2016-02-26 09:55
    a kiedy bul - ANALFABETA z SITWY PEŁO odda to co zayebał z Pałacu Prezydenckiego ? .......... Tam w tym PEŁO to sami złodzieje !!!
    46
    pokażukryj odpowiedzi (4)
    zgłoś
  • Captain Morgan
    2016-02-26 10:03
    zero chciał zostać prokuratorem generalnym, bo wydymali go z aplikacji prokuratorskiej !
    59
    zgłoś
  • Czekam!
    2016-02-26 10:09
    Czekam na Pana niecierpliwie! Jeszcze 6 dni i mam nadzieję, że zacznie pan robić prawdziwy porządek z tym sy.f.e.m!!!
    48
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
  • olo
    2016-02-26 10:14
    jest jeszcze homilopatia, ale to tez do prokuratury sie nie nadaje, podobnie jak homiletyka i homeopatia, zakrzywia spojrzenie i plącze myslenie,buahahaha, tylko heurystyka tu pasuje, masz Zbysiu slownik wyrazow obcych ?
    18
    pokażukryj odpowiedzi (5)
    zgłoś
  • RG
    2016-02-26 10:19
    buhaha...największa kanalia IV RP próbuje pokazać swoją inną twarz kupi to co najwyżej ciemny lud smoleński jak mawiała inna kanalia kurski
    69
    pokażukryj odpowiedzi (5)
    zgłoś
  • olo
    2016-02-26 10:38
    po tej szkole prawienia kazan to trzeba isc na adwokata, oni potrafia piep... strasznie, to szkola moralizowania ?? czasami sadowi sie zdarza, he,he ale zeby prokurator pie... ? to juz niepotykane.. ,ze zacytuje...
    3
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
  • blady
    2016-02-26 10:49
    urzekła mnie twoja historia..poruszające wyznania. Normalnie już idę zagłosować na PIS..a nawet lecę! do kanonu polityki wejdzie nowe określenie "kupuj kity - sprzedawaj kity"
    38
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
  • Jarosław Kapłon
    2016-02-26 11:13
    PROSZĘ ! Wychodowaliśmy bandziora na własnej PiSi
    28
    zgłoś
  • januszjanusz
    2016-02-26 11:18
    Czlowieku bardziej skompronitowac sie juz nie da ...
    9
    zgłoś
  • Były też imprezy, dziewczyny, kick-boxing...
    2016-02-26 11:49
    Już nijaki Muller powiedział, że Ziobro to zero, ale Muller to dwa zera.
    2
    zgłoś
  • uzdek98
    2016-02-26 12:08
    co za kretyn... co za ZERO ...
    8
    zgłoś
  • B
    2016-02-26 12:14
    CWANIACZKU BĘDZIESZ NIEDŁUGO W PIERDLU
    6
    zgłoś
  • mat
    2016-02-26 12:28
    ale Ci pisowcy tu pusci ludzie ;) szok i nie do wiary ;) zakute buraczane łby
    2
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
  • Kowal
    2016-02-26 12:54
    Kick-boxing :D :D :D To nie był kick-boxing, po prostu kopa w d*pe dostałeś, herosie.
    1
    zgłoś
  • Agata
    2016-02-26 12:58
    Że też Ziobro rozmawiał z tak niedouczonym "ckliwym" dziennikarzem. Drzewiecki zajmij sie chłopie wyrębem lasu lub czymś podobnym , bo dziennikarzem nie jesteś.
    3
    zgłoś
  • olo
    2016-02-26 13:22
    Dziewczyny, chyba niewidome. A kickboxing to chyba jak z liścia parę razy dostał od partnera albo wodza.
    3
    pokażukryj odpowiedzi (1)
    zgłoś
  • klinn
    2016-02-26 13:38
    KiCK-BOXING BU-HA-HA
    3
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama