PO chce komisji śledczej ws. Puszczy Białowieskiej. Mazurek: To próba odwrócenia uwagi od afer

PO chce, by w Sejmie powstała komisja śledcza, która zajęłaby się m.in. wyjaśnieniem faktycznego celu wycinki w Puszczy Białowieskiej, którym mogło być - według PO - przekształcenie jej w "las o charakterze gospodarczym". Do Sejmu trafił projekt uchwały w tej sprawie. Zdaniem rzeczniczki PiS Beaty Mazurek to próba odwrócenia uwagi od afer PO.

wróć do artykułu
  • ~Batko-Macisław Płatow
    (2017-11-21 13:21)
    A Ja chcę by Rząd+ Sejm ZDELEGALIZOWAŁ partie PO,jako ZAPRZAŃCÓW Narodu Polskiego.
  • ~bou
    (2017-11-21 13:33)
    niech po powoła komisję jak to sobiesiak wyciął kaeałek lasu pod wyciąg narciarski
  • ~kar
    (2017-11-21 13:52)
    tysiące hektarów obumarłych lasów świerkowych. Tak, szkody wyrządzone puszczy przez PO są nieodwracalne
  • ~lekarz drzew
    (2017-11-21 13:23)
    Posłowie PO najlepiej znają się na jednorękich bandytach, są ignorantami w każdej innej dziedzinie. gdzie im się wypowiadać o czymś tak złożonym jak Puszcza Białowieska, wystarczy, że ekolodzy przegnali wszelką zwierzynę z doliny Rospudy.
  • ~Zorro
    (2017-11-21 13:18)
    Ten kulson powinien odpowiedzieć za zniszczenie Puszczy z własnego, gigantycznego majątku. Przypomnijmy, że sam majątek ziemski tego pisowskiego dostojnika to powierzchnia porównywalna z powierzchnią Małopolski - czyli ok 1/20 powierzchni całego kraju. Będzie więc z czego płacić!
  • ~ psychoterapeuta żoliborskiego paranoika
    (2017-12-29 12:32)
    PiS nigdy się nie zgodzi na komisje śledcze dotyczące ich afer i afer rydzyka! Tu chodzi o miliardy złotych które zarobiło wielu działaczy PiS oraz pazerny klecha z Torunia! Dlatego właśnie przejęli prokuraturę i niszczą sądy! Nowa kasta drenująca nasz kraj musi mieć "plecy" i "czyste" ręce!
  • ~patrzeć PISowi na lepkie łapy !
    (2017-11-21 14:16)
    Wierzyć Szyszce ?! To jakby wierzyć w Boga o 4 twarzach ! Ale PIS chyba tak ma, skoro 1:27 przeinacza w 27:1 /dla ciemnego luda/. Zaprzeć się czegoś w żywe oczy i zostać złapanym na gorącym uczynku, jak PIS, ale dalej kraść drzewo z puszczy, jak PIS ? To potrafi tylko Rząd PISu, który chce wyrzucenia Polski z UE i oddania Polski w łapy Kremla !.
  • ~ZWIASTUN
    (2017-11-21 14:15)
    KPMISIA SLEDCZa by sie przydala ale na rozliczenie was z waszych zlodziejskich rzadow a tu chodzi naprawde oratowanie PUSZCZY zaprzestanie wycinki to totalna zaglada a to sie zaczelo juz za waszych mafijnych rzadow za pare lat gdy puszczy juz nie bedzie UNIA znowu bedzie szukac KOZLA OFIARNEGO a nie bedzie toPO PSL abedzie POLSKA
  • ~gonzo
    (2017-11-21 14:55)
    o tak, tysiące mózgów pisowskich wyżartych przez kornika, to nieodwracalna szkoda
  • ~mis bialowieszczanski
    (2017-11-21 14:06)
    Alez glupie sa te misie co rabia drzewa i strzelaja do zwierzat. A jaki madry Paan Profesor Minister jest - kazdy widzi. Kto rozdawal w tym kraju profesury ? Albo sabotazysta albo ktos z Tworek
  • ~Lekarz
    (2017-11-28 22:39)
    Slucham? PO smie cokolwiek sie domagac? Na prawde? Po tym co zrobili, to powinni milczec ewentualnie na wlasna prosbe wyjsc. Szyszko dobrze prawi ale zadna lewacka dusza tego nie pojmuje, no ale co sie spodziewac po nich?
  • ~dojony
    (2017-12-29 11:59)
    PRECZ Z DOJNĄ ZMIANĄ!!!
  • ~wert
    (2017-11-21 20:50)
    A kogo obchodzi czego chce PO?. Powrotu do władzy też chce,i na chciejstwie się skończy.
  • ~Gasiuk Pichsiuk
    (2017-12-29 15:20)
    Ja POlecam KOMISJE HAZARDKU tam też są DRZEWA Drzewieckiego SSchetynki CHlebowego na MILIONY ZŁOCISZY i wyPOdy CMENTARNE
  • ~Karmen
    (2017-12-29 14:43)
    Pani Mazurek , czy to próba odwrócenia uwagi od afer SKOk-ów ?. To już lepiej niech zajmą się wyrombem puszczy niż wyrąmbem kasy.
  • ~def
    (2017-11-21 14:26)
    Marszałek senatu wierzy min. Szyszko,a ŁUKASZENCE kto zawierztył????
  • ~MA
    (2017-12-29 14:27)
    Komisje powinien powołać gabinet cieni, albo może niech utworzą sejm cieni.
  • ~jgru3
    (2017-12-29 14:25)
    Nie rozumiem dlaczego w gazetach anytrządowych nikt nie pyta leśników o zdanie tylko są zdania albo polityków opozycji albo tzw. ekologów, którzy nie mają o gospodarce leśnej zielonego pojęcia i nie wkopali w swoim życiu ani jednego drzewa na terenie szkółki leśnej... Nikt nigdy nie mówił o wycince parku narodowego...
  • ~bronislaw szogun
    (2017-12-29 13:10)
    A co to znaczy PO...to zadna partia tylko kapusie i agenci.Wywalic na zbity pysk z sejmu i PO ptakach.
  • ~Ewa koby
    (2017-12-29 16:57)
    Te nasze POdczerwone chcą się utuczyć na KORNIKACH żeby w KRAJU nie było DRZEW bo i Brukselka z TOTALNYMI współpracuje bo tam wszystkie DRZEWA WYRĄBALI