Tematem pierwszej debaty, która odbyła się 9 września, była edukacja. Udział wzięli:

Prawo i Sprawiedliwość - szef MEN Dariusz Piontkowski,
Koalicja Obywatelska - Urszula Augustyn,
PSL-Koalicji Polskiej - Piotr Zgorzelski,
Lewica - prof. Małgorzata Niewiadomska-Cudak,
Konfederacja - Artur Dziambor.





Na cykl debat wyborczych zapraszamy co tydzień w poniedziałek (9, 16, 23, 30 września oraz 7 października). Transmisja tuż po godzinie 18 na antenie RMF FM, a także na stronach głównych RMF24, Interii oraz dziennika.pl. Marcin Zaborski będzie rozmawiał z przedstawicielami największych ugrupowań startujących do Sejmu.

Reklama

RELACJA NA ŻYWO:

Trwa ładowanie wpisu

Reklama

Debaty składać się będą z czterech części. Po pierwszej, kilkunastominutowej dyskusji na antenie RMF FM, zostanie przeniesiona do internetu. Tam też dołączą kolejni prowadzący. Zaproszenia do programu "Po prostu Polska" trafią nie tylko do obecnych ministrów, ale także do polityków opozycji, którzy mieliby odpowiadać za poszczególne ministerstwa.

Każda z debat będzie mieć swój temat przewodni. Porozmawiamy m.in. o edukacji, ekologii, praworządności, gospodarce i sprawach światopoglądowych.

11 października, czyli w piątek, na dwa dni przed wyborami parlamentarnymi, odbędzie się wielki finał cyklu, czyli Debata Liderów. Szefowie czołowych ugrupowań będą przed milionami słuchaczy opowiadali, jak według nich powinna wyglądać Polska.

Inne

Poniedziałkową debatę poprowadzili Marcin Zaborski, Patryk Michalski z RMF FM oraz Dominika Sikora z "Dziennika Gazety Prawnej".

Cały program będzie transmitowany na RMF24.pl, w Interii.pl oraz na portalu dziennik.pl oraz w mediach społecznościowych. Najważniejsze fragmenty debaty, jej omówienie, komentarze ekspertów pojawią się nie tylko w Faktach RMF FM, ale także w Interii oraz na łamach "Dziennika Gazety Prawnej".

"Po prostu Polska" będzie największym regularnym pasmem debat w paśmie popołudniowym. To unikalny projekt radiowo-multimedialny, prezentowany nie tylko słuchaczom RMF FM, ale także internautom za pośrednictwem YouTube i mediów społecznościowych.