• ~tak jest
    (2019-08-07 18:13)
    A po co sledztwo skoro i tak wiadomo, ze marszalek jest niewinny.
  • ~nina
    (2019-08-07 18:10)
    Prokuratura wszczela sledztwo,i oczywiscie umorzy.
  • ~jak na to patrzec?
    (2019-08-07 18:06)
    A czyja to prokuratura wszczyna to postepowanie, komu podlega ta prokuratura a komu podlega generalny prokurator? Czy prezes wie juz jakie beda wyniki postepowania? Czy to jest na serio czy tylko tak pro forma?
  • ~analytyk
    (2019-08-07 18:19)
    Prokuratura Okregowa w Warszawie: Zaczynamy sledzwo przeciw nadajacemu pisemnego zawiadomienia o tych lotach. Prokurator ten sam co przerabia Birgfelnera.
  • ~zks
    (2019-08-07 18:37)
    Hahahahahahahahahahah. Akurat piskratura wyjaśni. Prędzej postawią zarzuty Nitrasowi za obrazę powagi urzędu marszałkowskiego... To czy Kuchciński jest winny czy czy nie decyduje sąd ostateczny w osobie małego człowieczka z Nowogrodzkiej..
  • ~zin
    (2019-08-07 18:22)
    sledztwo bedzie trwalo trwalo trwalo do wyborow Podejrzxewam a nawet jestem przekonany jakie intrukcje otrzymal ten prokurator Juz bardziej nie mogl ten rezim osmieszyc ta innstytucje i panstwo polskie
  • ~Odyseusz czyli powrót normalności
    (2019-08-07 18:51)
    Kuchciński czyli cztery lata Przekrętów i Szalbierstwa . To nam się należało za głupotę wyborczą !!!!!
  • ~md
    (2019-08-07 18:43)
    I bardzo dobrze. Jestem wyborcą prawicy, ale dla tego kolesia pojęcia uczciwość i honor to chyba są jedynie puste dźwięki. Honorowy człowiek złożyłby rezygnację z funkcji, a nawet z członkostwa w PiS .
  • ~kos
    (2019-08-07 19:10)
    Tak Banda się wozi, Najlepsze są wycieczki Karczewskiego z wnusiami.
  • ~zjjs
    (2019-08-07 18:33)
    Jeżeli opozycja ma w tych swoich dzbanach tylko loty Kuchcińskiego itp, bzdury - to dla nmnie jest na wylocie. Wynocha dla takich impotentów politycznych.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.