Unijne środki dla przestrzegających zasad praworządności? Kontrowersyjny pomysł UE

| Aktualizacja:

Europosłowie chcą chronić odbiorców środków unijnych w państwach, którym z powodu problemów z praworządnością grozi odcięcie od kasy. Płacić ma rząd.

wróć do artykułu
  • ~rex
    (2018-10-17 22:08)
    Zabrać polactwu kasę to jedyna metoda na tych faszystów
  • ~Misio.,,,,,,..,,..,,,,,..
    (2018-10-17 11:54)
    To ostatnie przed śmiertelne drgawki PO w instytucjach unijnych. Muszą się bardzo śpieszyć aby naszkodzić , bo prędko tam nie wejdą.
  • ~ka-ac
    (2018-10-17 11:44)
    A kryteria, wg których będzie ustalane, kto przestrzega zasad praworządności będzie ustalać Timermans i Junker po czterech głębszych.
  • ~Wespazjan
    (2018-10-17 11:43)
    I bardzo dobrze. Wstrzymać dopłaty dla rolnictwa. Miło będzie popatrzeć jak wiejski suweren będzie wywozić na ***** całą "Nowogrodzką"
  • ~Unia podcina galaz z ktorej siedzi
    (2018-10-17 10:54)
    Gdyby ocena czy jest praworzdnosc czy nie byla obiektywna i pozbawiona politycznych celow ,to moze byla by do przyjecia .Tak jednak nie jest, ocena jest naciagana i dotyczy wszystkich w rownym stopniu.
  • ~Ebacca
    (2018-10-17 10:49)
    ebati Eurokołchoz póki jeszcze czas
  • ~ela
    (2018-10-17 10:39)
    Szanowna UE ,Polska też się dokłada na te unijne środki,więc łaski nikt nam nie robi,prawda?
  • ~wawa
    (2018-10-17 09:33)
    Pisowcy w ogóle nie powinni przyjmować pieniędzy od Unii którą zwalczają. To brak honoru brać od wroga ! Powinni brac tylko nasze,narodowe.
  • ~pola
    (2018-10-17 09:31)
    czy panstwa uni sa krotkowzroczne -----nie wzielismy militarnie europy i chca ekonomicznie ---Europa to razem panstw niepodleglych -niezaleznych .. kazdy dba o soj kraj -i nikt nie bedzie nam decydowal -ze korupcje niszczymy i sady uzdrawiamy --czekamy na wybory nowych urokratow madryc ucziwych -by unia byla taka jak zalozyciele sobie zyczyli i panstwa ktore wchodzily do uni -a nie robienie kolchozu na wzor ruski --my my my decydujemy -zmiana z lewej strony panstwa na prawa -zawsze robienie z europy podbojow
  • ~motek
    (2018-10-17 09:19)
    Ani grosza dla moherowych bandytów z kasy UE!
  • ~Oj budiet wam,budiet !.
    (2018-10-17 07:39)
    No to dostaniecie gest Kozakiewicza ,tym razem z innego kierunku.
  • ~xxl
    (2018-10-17 07:35)
    Zabrać wszystkie pieniądze PiSowi , wtedy będzie piszczał , to byłoby SUPER .
  • ~ziutek
    (2018-10-17 07:25)
    Z tych srodkow Polacy juz dobrowolnie ZREZYGNOWALI . Wola dyk.tat.ure.
  • ~Slazak
    (2018-10-17 06:53)
    Orban pokazal dokad zmierzaja populisci i UE zamierza uderzyc w rodzacych sie oligarchow.
  • ~Pola
    (2018-10-17 06:44)
    Co jeszcze PO wymyśli żeby z germanami dostać się do żłoba.Te ich zakłamane rozbiegane oczka tylko Tomermans im został i Wyborcza.Zaraz zwymiotuję.
  • ~edmonton
    (2018-10-17 01:06)
    Brawo, trzeba wreszcie zrobić porządek z rosyjskimi końmi trojańskimi takimi jak Orban czy PiS. Ci putinowscy agenci wpływu uderzają w samo sedno zachodniego systemu cywilizacyjnego.
  • ~rychu
    (2018-10-17 00:52)
    kara dla rzadu to jednak jest odpowiedzialnosc zbiorowa, z ktorej nic nie wynika !!!!!!!!! opozycja dospolki z organami UE musi wskazac tych, ktorzy sa osobiscie odpowiedzialni za niszczanie praworzadnosci i to on musza poniesc kare !!!!!! zakaz wjazdu do pozostalych krajow UE dla winnych i ich rodzin - dla zony i dzieci, np. studiujacych na zachodnich uczelniach !!!!!!!!! wiem ze to bardzo trudne, ale trzeba sprobowac !!!!!!! Jarek to bedzie mial w dooopie, ale juz Morawiecki i Ziobro nie !!!!!!!!!
  • ~ szarańcza
    (2018-10-17 00:45)
    Nie ma większego ...kretyna ...niż Schetyna !
  • ~motek
    (2018-10-16 23:53)
    Pomysł kierowania unijnych funduszy w krajach, w których rządy łamią praworządność, bezpośrednio do końcowych beneficjantów, z ominięciem tych rządów nie jest nowy. Moim zdaniem dobry pomysł!
  • ~dosc unijnego totalitaryzmu
    (2018-10-16 23:30)
    Mamy już dość faszystowskiej unii i jej totalitarnych rządów. My wybraliśmy nasz rząd, a unijne biurwy to uzurpatorzy.