Brexit "wszelkimi środkami"? Większość Brytyjczyków za. SONDAŻ

| Aktualizacja:

Większość Brytyjczyków uważa, że nowy premier Boris Johnson musi doprowadzić do wyjścia ich kraju z Unii Europejskiej "wszelkimi środkami", nawet gdyby oznaczało to zawieszenie parlamentu - wynika z sondażu ComRes dla dziennika "Daily Telegraph".

wróć do artykułu
  • ~zin
    (2019-08-13 19:03)
    brytole zyja przeszlscia a skonczy sie rozpadem tego tworu wczesniej czy pozniej
  • ~XD
    (2019-08-14 14:11)
    ANGOLE TO NIEUDACZNICY,NIE PORADZĄ SOBIE SAMI
  • ~do korzeni
    (2019-08-14 23:33)
    Brexit to sygnał dla lewactwa, że narody nie chcą takiej Unii jaką im lewactwo chce zgotować.
  • ~abc123
    (2019-08-13 20:12)
    BJ wspomina o brexicie bez umowy, a biedny Tusku: czekaj, czekaj ... pogadajmy. A jeszcze 2 miesiące temu gadał inaczej: nie ma juz o czym rozmawiać.
  • ~Ryszard Domański
    (2019-08-14 01:34)
    Odslonilem się na forum dzień przed ogłoszeniem ich wyborow,że nie wierzę, że go wybiorą. Wybrali. Teraz nie wierzę że go nie usuną przed czasem. A tu on grozi że ich usunie. I dalej nie wierzę że UK wystąpi z Unii. Ale jak w końcu wystąpi mając lepszy deal z USA , to pokaże innym że lepiej z dolarem stracić niż z euro zyskać . I dopiero sie zacznie.
  • ~Emigrant
    (2019-08-14 23:05)
    Brexsit morze tak morze nie...wiem tylko jedno...nie wierzę w te statystyki....podobno ktoś zbadał...inny ktoś... opisał....a ja zweryfikowałem... naród jak widzi że ceny rosną co tydzień że pracy jest ale mało i że premier to języka i bije pianę.....sory ja tego nie kupuję...transport w UK ledwo zipie...a jak nie ma co wozić to i inni też nie mają pracy....nie ma zamówień...to transport kuleje...tylko złom i śmieci się wozi....tu komuś zależy aby opinię w błąd wprowadzić ekonomia mówi co innego tylko samobójca podcina gałąź na której siedzi.... piszą głupoty tyle
  • ~kryzys
    (2019-08-15 11:03)
    Merkel doprowadzila so strukturalnego kryzysu w Niemczech i to jest powod niecheci Anglikow do UE.
  • ~Krystyna.z.Agencji:-)
    (2019-08-15 11:00)
    I co bedzie z naszymi ludzmi z lasu, Rado, Spartow, Kruszynka, Ilona, Basia I reszta pol milionowej rzeszy Polakow na zmywaku w Anglii? Jak ich wywala z GB to do Niemiec nie ma po co bo bieda, wiec gdzie? W Polsce tez popelina.
  • ~Julka
    (2019-08-15 08:56)
    Angole to dziwny naród
  • ~wiem co pisze
    (2019-08-15 09:25)
    a GW...NO prawda ze wiekszosc Anglikow za wyjsciem z unii jewropejskiej
  • ~9iokl,.
    (2019-08-14 13:18)
    Tak jak w Polsce lupi sie KK i jego status quo w spoleczenstwie, tak rzuca sie gromy na Empire. Tylko ze, ano wlasnie- korona jest przyzwyczajona do doniesien szmatlawcow i sie tym nie ekscytuje. A pitbulla z opozycji tez kiedys wysieka. Bo jakby nie on, juz dawno bylby kompromis, dajacy szanse obu stronom. Ale ten nie- umyslalo mu sie, ze wyzwoli polnocna Irlandie, przegrzebie i wyspe i imperium........En vain!
  • ~Dr J.E.Bakaa
    (2019-08-15 15:00)
    54% z 1600 po odrzuceniu niezdecydowanych to rzeczywiscie wiekszosc Brytyjczyków
  • ~Andrew66
    (2019-08-13 17:27)
    2Bardzo proszę o pomoc. Wystarczy udostępnienie : ht tp:// sites.social/andrzej2

Może zainteresować Cię też: