„Adin – złoty internet. Dwa – złoty z telefonom. Tri – majtie oczy na tabliczkach. Czetyrie...” – odlicza w telewizyjnej reklamie aktor Tomasz Kot ucharakteryzowany na Anatolija Kaszpirowskiego, uzdrowiciela i hipnotyzera leczącego za pośrednictwem telewizora pod koniec lat 80. ubiegłego wieku.
Nie jest to jednak nowy pomysł Netii na reklamę szybkiego internetu. Operator emituje dokładnie ten sam klip, który pokazywał przed rokiem, zmieniając jedynie parametry oferowanego internetu na dolnym pasku.
– Spot cieszył się taką popularnością, że uznaliśmy, iż użyjemy go ponownie. I działa znakomicie, bo sprzedaż rośnie. A przy okazji oszczędziliśmy też na produkcji – mówi „DGP” Karol Wieczorek, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej Netii, która ma 10,7 proc. udziałów w rynku. Aktor cały czas ma ważny kontrakt z operatorem i już wkrótce zapewne zobaczymy go w nowych reklamach.