Portal Students.pl jest miejscem, w którym użytkownicy znajdą informacje dotyczące najważniejszych dziedzin życia studenckiego. Dzięki serwisowi nawiążą nowe znajomości, wygrają bilet do kina czy teatru, znajdą pracę i mieszkanie, a w Campus Shop kupią produkty w atrakcyjnych cenach. Użytkownicy mają także możliwość pisania blogów, umieszczania w serwisie filmów wideo oraz udziału w licznych konkursach. Najbardziej aktywni mogą dołączyć do redakcji i spróbować swoich sił w dziennikarstwie internetowym.

Reklama

Część magazynowa portalu zawiera artykuły o tematyce społeczno-kulturalnej przygotowane przez redakcję Students.pl oraz pochodzące z mediów Axel Springer Polska, głównie DZIENNIKA i Newsweeka. Oprócz tekstów redakcyjnych użytkownicy znajdą w serwisie informacje o aktualnych wydarzeniach na uczelniach i w miastach akademickich. Dzięki czytelności i atrakcyjnej treści portal Students.pl różni się od istniejących na rynku konkurentów, budując społeczność studencką wokół serwisu kontentowego.

Ważną częścią portalu są sekcje ogłoszeniowe. W Banku Stancji Students.pl znajduje się baza aktualnych ogłoszeń o pokojach i mieszkaniach do wynajęcia, zaś wirtualne Centrum Karier to najnowsze oferty praktyk i pracy dla studentów. Integralnymi elementami serwisu są także program lojalnościowy i platforma aukcyjna. Florian Fels, prezes zarządu Axel Springer Polska: "Students.pl to nasz pierwszy projekt internetowy, który nie jest powiązany z żadnym medium drukowanym".

Przewagą Springera - jednego z czołowych producentów kontentu w Polsce - jest stały dostęp do bogatej biblioteki treści. Dzięki temu studenci korzystający z portalu Students.pl znajdą na nim szereg informacji o najbardziej aktualnych tematach kulturalnych i społecznych. Wprowadzeniu Students.pl towarzyszyć będzie duża kampania promocyjna w prasie (głównie Newsweek i DZIENNIK) oraz serwisach internetowych Axel Springer Polska.

Reklama

Axel Springer Polska jest wydawcą kilkunastu serwisów internetowych, z których największe to dziennik.pl, eFakt.pl, newsweek.pl, sports.pl, auto-swiat.pl, komputerswiat.pl. W czerwcu 2008 osiągnęły one łączną oglądalność na poziomie ponad 1,6 miliona użytkowników (real users, dane: Megapanel, Gemius).