Umowa przewiduje, że każdy ksiądz lub zakonnik, który pojawi się w salonie Ery, dostanie ofertę o średnio 25 procent tańszą od standardowej - pisze "Polska". Każdy z klientów dostanie też atrakcyjną ofertę na SMS-y.

Z oferty mogą korzystać nie tylko duchowni, ale i pracownicy świeccy instytucji kościelnych: nauczyciele, katecheci, pracownicy fundacji, domów opieki społecznej, jadłodalni.

>>>Biskupi do księży: Kościół to nie firma





Reklama

Klienci korzystających z tych preferencyjnych umów są na przykład w liceum Ojców Pijarów w Krakowie. "Abonament jest niższy o 26 procent, są tańsze SMS-y. Jest też dodatkowy bonus: 33 godziny rozmów za darmo na każdy numer w sieci wewnętrznej" - mówi "Polsce" Andrzej Śniadowski, zastępca dyrektora szkoły.

To nie pierwsza tego rodzaju umowa, którą Kościół podpisał. Wcześniej dogadał się z PZU i ubezpiecza tam hurtowo swe zabytkowe nieruchomości. Głośno było też o radomskiej diecezji, która podpisała umowę z salonami opla i chevroleta. Na jej podstawie księża mogli kupować taniej auta w konkretnych punktach. Jednak w zamian musieli się zgodzić na baner reklamowy na stronie internetowej diecezji.