Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Oto niepublikowane zdjęcia MAK

12 stycznia 2011, 15:23
Niepublikowane zdjęcia z raportu MAK - szczątki samolotu Tu-154M
Niepublikowane zdjęcia z raportu MAK - szczątki samolotu Tu-154M / MAK / MAK
Kilkanaście zdjęć znalazło się w opublikowanym przez MAK raporcie dotyczącym przyczyn katastrofy pod Smoleńskiem. Są wśród nich niepublikowane fotografie z miejsca tragedii, w tym zdjęcia szczątków samolotu. Na fotografiach widać także drzewa, o które zahaczyła spadająca maszyna.
Reklama
Reklama
Tematy:
samolot Smoleńśk MAK -tupolew katastrofa
Reklama

Komentarze (214)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Kierowca TIR
    2011-01-12 17:13
    Wszyscy szukają winnych, błędy pilotów, kontrolerów lotu itp. Spytajcie kierowców tir-ów jakie anomalie pogodowe są w okolicach smoleńska.
    Byłem kilka razy w Rosji, pogoda na trasie ogólnie ok. tylko w okolicy Smoleńska deszcz i mgła na zmiane. nawet temperatura powietrza bywała zmienna o 3-5 stopni.
    0
    zgłoś
  • kierowca bombowca
    2011-01-12 22:06
    Tirów kierowcy jako fachowcy, ... a tirówki też pytać?
    0
    zgłoś
  • Gośka
    2011-01-13 13:52
    Te zdjęcia nie są z dnia katastrofy. Pierwsze z 12.04.2010. To jest koloslna róznica.
    0
    zgłoś
  • gość
    2011-01-13 18:42
    Winna jest kancelaria prezydenta z nim na czele.ja kiedy wybieram się w podróż samochodem śledzę prognozy pogody i dowiaduje się o warunkach drogowych. jak można wybierać się samolotem i nie sprawdzić jaka jest pogoda, jak wygląda lotnisko w Smoleńsku.Lotnisko jakie jest widzieliśmy na zdjęciach, więc co Rosjanie mieli zbudować nowe lotnisko na potrzeby naszego prezydenta?Były informacje o złych warunkach pogodowych, były propozycje lądowania na innym lotnisku. nie skorzystano z zaleceń, bo prezydent nie mógł się spóźnić na imprezę więc "po trupach,byle postawić na swoim" i stało się.Komu Jarek chce wcisnąć ciemnotę, naciski były, o tym wiedział każdy zdrowo myślący zaraz po informacji o katastrofie.Szkoda tych ludzi, zginęli w służbie prezydentowi. a mogło być tak pięknie.
    0
    zgłoś
  • j.p
    2011-01-13 23:30
    to chyba przeczulenie -na 3-cim zdjęciu widzę ludzkie zwłoki -a najbardziej ludzką głowę.ale to chyba niemożliwe.lewa strona zdjęcia -leżący poprzecznie konar z drzewa i pomniejsze szczątki samolotu
    0
    zgłoś
  • Janek
    2011-01-15 09:09
    Wystarczy zważyc wszystkie /powtarzam WSZYSTKIE/ szczątki samolotu.
    Zdjęcie 10 ladnie ulożone.Gdzie reszta?
    0
    zgłoś
  • Kiras
    2011-01-15 15:37
    Uważam, że meldunek śp. Prezydenta o wykonaniu zadania zleconego Mu przez brata Jaro, został w pełni wypełniony, ze wszelkimi konsekwencjami. Ale..Jaro nie przewidział, ze w trumnie na Wawelu spoczywa oficer 5*.Takiej szarży meldunek jednakże nie przewidywał.
    0
    zgłoś
  • STARYWYGA
    2011-01-15 18:36
    ~gość2011-01-13 18:42

    Nie obnażaj tak otwarcie swojej głupoty,bo wygląda że nie masz pojęcia o czym piszesz
    Tam 3 dni wcześniej lądował tusk i putin,a 10tego przed rządowym TU154 z prezydentem idzlegacją - JAK z polskimi dziennikarzami, tylko że ich kontrolerzy nie naprowadzili na las i jar, a na pas startowy - durniu jeden!!!
    0
    zgłoś
  • chr(0)
    2011-01-16 12:49
    ~STARYWYGA z Ciebie stara pierdoła., 3 dni wczesniej była inna (lepsza?) pogoda. Jak-40 "wstrzelił sie" w okienko znośniej pogody a może i pilości bardziej doświadczeni.
    0
    zgłoś
  • Jacek
    2011-01-16 15:35
    trzeba być debilem żeby głosić takie tezy, że źle naprowadzali kontrolerzy ze Smoleńska. Każda myśląca osoba dobrze wie, że piloci byli zmuszenie do lądowania na lotnisku w Smoleńsku przez przełożonych generałów i samego prezydenta który na wszelką cenę chciał lądować aby nie spóźnić się na imprezę, a także ze względu na uprzedzenia wobec Rosjan. Tak samo było wówczas jak zażądał lądowania w Tbilisi /Gruzja/. Po odmowie wlotu na terytorium Gruzji gdzie trwał konflikt zbrojny oskarżał kapitana o tchórzostwo. Cały PIS był oburzony taką podstawą kapitana i żądał ukarania przez Sąd za odmowę rozkazu. Nie słuchajcie szaleńców, słuchajcie ekspertów.
    0
    zgłoś
  • ela
    2011-01-16 21:13
    Jak na wysokości 10m samolot o rozpiętości skrzydeł 37m mógł obrócić się na plecy i roztrzaskać w takie drebiezgi na bagnach?
    0
    zgłoś
  • danuta z bydgoszczy
    2011-01-17 12:29
    czy Polacy to naprawde psychopaci, nie potrafia sluchac specjalistow od spraw
    lotniczych,i wyciagac wnioski. My sami wyrabiamy sobie opinie w swiecie
    mowiac takie bzdury jak zamach itp.czasy sie troche zmienily dzis mamy tak
    technike rozwinieta ze kazdy szczegol mozna odtworzyc-ale to rola naprawde
    specjalistow a nie pseldospecjalistow z pisu. w drewnianym kosciele to moze
    cegla na glowe spasc wg.teorii maciarewicza.danuta
    0
    zgłoś
  • do-danuta z bydgoszczy.
    2011-01-17 14:38
    Danusiu tobie cegła na głowę już dawno spadła.
    0
    zgłoś
  • Florian Frems
    2011-01-17 17:09
    Co się z ludźmi stało. Od gazetowej propagandy mają zatory w analizowaniu zjawisk. Powtarzają treści gazetowe.Cieszy to tych którzy z narodu chcą zrobić niemyślącą masę .W przeszłości się to udawało -dobrze by było żeby takich Jacków i Danuś było jak najmniej .
    0
    zgłoś
  • fdgghjk
    2011-01-17 17:33
    Widzę, że co niektórych trzeba oświecić do kogo należy flota 36 pułku i kto odpowiada za wizyty. Otóż samoloty te są to samoloty rządowe i kancelaria premiera za ten transport odpowiada. Pilotują je wojskowi. Natomiast wizyty zagraniczne przygotowuje MSZ. I do tych to instytucji kancelaria prezydenta przekazuje swoje potrzeby. Niestety zacofani wyborcy PO-myleńców zapatrzeni w zidiociałe media nie potrafią myśleć.
    0
    zgłoś
  • Newsweek cytat
    2011-01-17 19:30
    Załoga cały czas szukała wzrokiem lotniska i zapomniała o kontrolowaniu wysokościomierza barometrycznego. Nawigator czytał wyłącznie wskazania radiowysokościomierza. Tak postępował zawsze w czasie ćwiczeń w Polsce. Tyle że w kraju wszystkie lotniska są położone na płaskim terenie. Nie trzeba zachowywać szczególnej uwagi, bo odczyt z radiowysokościomierza zwykle pokrywa się z tym, co wskazuje wysokościomierz barometryczny. Tymczasem przed lotniskiem w Smoleńsku jest bardzo rozległa dolina, mająca w najgłębszym miejscu 60 metrów głębokości. Piloci o tym nie wiedzieli, a może po prostu w stresie zapomniała.
    0
    zgłoś
  • HEH?
    2011-01-17 21:07
    A JA SIE PYTAM, KIEDY KACZYNSKI W KONCU ZAPLACI ZA TEN ROZWALONY SAMOLOT?!!
    0
    zgłoś
  • p(o)
    2011-01-17 22:28
    co oznacza ten skrót MAK?
    0
    zgłoś
  • laik-pilot
    2011-01-18 00:53
    Co za idiota powtarza wymyśloną różnicę w terenie 60 m. Na wszystkich pokazach widć na przestrzeni 800-1000m względnie równy teren. Dalszy teren około 1800m na symulacji jest podobnie. To jest ponad 2,5 km o nieweilkiej chyba różnicy poziomu terenu. Jest to ponad 35 sekund lotu. Różnica 60m to jest wysokość 20-to piętrowego budynku, prosę sobie wyobrazić taką różnicę w tamtym tereni. Obawiam się jednak, że ktoś mógł grzebać w dżwigni ręcznego odchodzenia- wiedząc że tam nie zadziała automat. Podejrzenia te opieram na przekleństwach ze strony obu pilotów w tragicznym momencie.
    0
    zgłoś
  • Tylek_Kamrata
    2011-01-18 10:37
    ~kierowca bombowca2011-01-12 22:06

    "Tirów kierowcy jako fachowcy, ... a tirówki też pytać?"

    Oczywiscie. W ktorej sekundzie dochodzily, i czy zmiennik kierowcy to potwierdzal!?
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama