W kioskach pismo ma się pojawić w przyszłym tygodniu, ale Eryk Mistewicz, specjalista od marketingu politycznego, nie chce na razie zdradzać ani tytułu, ani cyklu wydawniczego. Jednak jak podaje "Gazeta Wyborcza", pojawić się mają w nim opinie szefa MSZ Radosława Sikorskiego o Twitterze oraz dziennikarza TVN24 Jarosława Kuźniara o Facebooku. Poza tym pojawiać się mają teksty czołowych politologów z Rosji i Francji. Publikować ma również Andrzej Godlewski.
Sam Mistewicz przy każdej okazji podkreśla, że pismo to projekt polsko-francuski. Na swym profilu na Twitterze publikuje ilustracje autorstwa twórca grafik dla "Le Figaro".
W weekend ruszyć ma strona internetowa projektu.
Eryk Mistewicz przedstawia się jako konsultant polityczny, autor strategii marketingu narracyjnego, a także doradca w zakresie zintegrowanych strategii marketingu i PR. Uczestniczył w kampaniach wyborczych we Francji i Szwajcarii, a także doradzał Maciejowi Płażyńskiemu i Zbigniewowi Relidze.