Nowe logo Dworca Centralnego za 50 tysięcy złotych. ZDJĘCIA
1 Jestem przekonana, że zwycięski projekt pomoże nam w komunikowaniu dworca jako miejsca wyjątkowego, gdzie zarówno pasażerowie jak i mieszkańcy miasta mają okazję uczestniczyć w ciekawych wydarzeniach kulturalnych i społecznych - mówi Justyna Sołtyk, dyrektor Departamentu Marketingu w PKP S.A.
Media
2 O wygranej zdecydował przede wszystkim minimalistyczny, nowoczesny design, zaproponowany przez autorki.
Media
3 Logo nawiązuje formą do rozkładów jazdy pociągów i punktów na mapie.
Media
4 Zwyciężczynie konkursu, Aneta Lewandowska i Joanna Fidler-Wieruszewska, są studentkami V roku na Wydziale Grafiki ASP w Warszawie.
Media
5 Użyłyśmy pełnej nazwy dworca, nawiązałyśmy także do powszechnego sposobu oznaczania stacji na mapach komunikacyjnych. W ten sposób uzyskałyśmy logotyp, który jednoznacznie oddaje charakter miejsca - mówią autorki. Nagroda dla zwyciężczyń wynosi 50 000 zł. W jej ramach podejmą współpracę z PKP S.A.
Media
6 Jury postanowiło także przyznać dwa równorzędne wyróżnienia – dla zespołu Marcela Kaczmarka i Marcina Rusaka oraz dla Aliny Rybackiej – Gruszczyńskiej.
Media
7
Media