Najlepiej sprzedającą się w USA twarzą na okładkę jest oblicze piosenkarki Lady Gagi - podaje Lenta.ru. Miesięczniki i dwutygodniki, które w ubiegłym roku na pierwszej stronie miały właśnie jej zdjęcie, sprzedawały się najlepiej.

Przykładem jest lipcowy numer "Rolling Stone" właśnie z Lady Gagą na okładce, który rozszedł się w 245 tysiącach egzemplarzy, co było rekordem dla tego tytułu na przestrzeni 2010 roku.

Podobnie było z kobiecym pismem "Cosmopolitan", którego wydanie ze słynącą ze skandali i ekscentrycznych strojów piosenkarką kupiło za oceanem 1,7 mln kobiet. Wysokie zyski Lady Gaga zapewniła także m.in. "Vanity Fair" i "Elle". 

Drugie miejsce w tym zestawieniu zajęła inna piosenkarka Rihanna. Bardzo dobrze sprzedawały się "Elle", "Seventeen" i "GQ" z jej zdjęciami na okładce.

Wśród tych, których twarze sprzedawały się najsłabiej, znalazła się aktorka Anne Hathaway, piosenkarka Jessica Simpson i popularna w Stanach Zjednoczonych wokalistka country Taylor Swift.