O zwycięstwie w konkursie decydowała liczba "lajków", czyli kliknięć w ikonę "Lubię to!". Wygrana "słoików" wzbudziła wiele kontrowersji, a internauci bardzo uważnie zaczęli się przyglądać oddanym głosom. Według informacji "GW" ktoś wytropił, że autorzy "Słoików" kupowali głosy.
Sprawdzono, że Karol Murlak i Magdalena Czapiewska za 141 dolarów kupili w zarejestrowanej w Nowym Jorku firmie Quick Vote Seller 1,5 tys. głosów.
Organizatorzy zareagowali natychmiast. Odjęli "Warszawskim Słoikom" 1,9 tys. nieuczciwych głosów i na pierwszym miejscu znalazł się projekt Mariusza Lewczyka - napis "Miło cię widzieć". I to on będzie realizowany. Taki neon ma być zawieszony na moście Gdańskim od strony południowej.
Konkurs "Neon dla Warszawy" miał wyłonić pracę, która mówiłaby coś o współczesnym mieście. W finale plebiscytu zorganizowanego przez Muzeum Neonów i firmę RWE znalazło się pięć projektów. Można było na nie głosować na Facebooku. Wygrały "Warszawskie Słoiki" autorstwa Karola Murlaka i Magdaleny Czapiewskiej - ich projekt przedstawia ustawione jeden za drugim trzy weki.