Telewidzowie na terytorium Federacji Rosyjskiej poinformowali o zhakowaniu zapowiedzi audycji telewizyjnych w sieciach kablowych Rostelekom, MTS oraz NTW-Plus - przekazał Interfax, powołując się na informacje portalu Telegram.

Reklama

W poniedziałek rano zaczęły się pojawiać informacje o zhakowaniu programu telewizyjnego w kilku sieciach kablowych. Zamiast nazwy zapowiadanej audycji i jej opisu można było przeczytać tekst: "Macie na swoich rękach krew tysięcy Ukraińców i setek ich dzieci. Telewizja i władza kłamią. Stop wojnie!".

Hakerzy zaatakowali również program telewizyjny w portalu Yandex. Według informacji internautów zmieniono program telewizyjny kanałów Pierwyj (Pierwszy) oraz Rossija-1.

Reklama