Na swoim plakacie Mileńko umieściła na czarnym tle szklankę do drinków, do której "wsypała" kolorowe litery składające się na słowo "Europe". Dodała do nich różowe serce. Napis pod szklanką, w języku angielskim, brzmi: "My favourite Mix. People. Places. Cultures", czyli: "Mój ulubiony mix. Ludzie. Miejsca. Kultury".
Gdy po zakończeniu głosowania w sieci wyłoniony zostanie zwycięski plakat, jego autor otrzyma nagrodę w wysokości 2 tys. euro - zapowiedzieli na stronie internetowej konkursu organizatorzy.
Jak przypomnieli, konkurs "I love Europe" był adresowany do młodych ludzi interesujących się grafiką. Jego uczestnicy musieli być mieszkańcami Unii Europejskiej, urodzonymi po 1985 r. Wykorzystując dowolnie wybraną technikę, mieli za zadanie stworzyć plakat odzwierciedlający temat konkursu, czyli "miłość do Europy".
Spośród zgłoszonych prac, których było ok. 1700, wstępnej selekcji - przed "wystawieniem" plakatów do głosowania internautów - dokonało specjalne jury pod przewodnictwem dyrektora ds. komunikacji multimedialnej w Komisji Europejskiej, Szwedki Ylvy Tiveus.
Oprócz oryginalności i jakości artystycznej pracy, jurorzy zwracali uwagę na przekaz plakatu - na to, czy jest on zrozumiały i atrakcyjny dla mieszkańców innych krajów UE.