Promocja ruszyła 7 maja na dworcu Łódź Fabryczna. W następne piątki oraz soboty będzie organizowana kolejno: w Lublinie, Przemyślu, Rzeszowie, Krakowie (wyjątkowo w środę i piątek - 2 i 4 czerwca), Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdyni, Gdańsku i w Warszawie.
"Dla pasażerów, którzy w tych dniach i w tych terminach kupią bilet na ekspresy albo pociągi Tanich Linii Kolejowych, przygotowaliśmy upominki; będą też krówki dla wszystkich" - wyjaśnił Ney.
Rodzaj upominku ma zależeć od kategorii pociągu - inny będzie w ekspresach, a inny - w TLK. Ponadto spółka zorganizuje konkurs wiedzy o TLK. Kto prawidłowo odpowie na pytania dotyczące tej marki, otrzyma nagrodę. Przedstawiciele spółki zapowiadają, że pytania będą proste.
Na dworcach kolejowych w tych 11 miastach będzie ustawiane specjalne stoisko PKP Intercity, gdzie pasażerowie będą mogli dowiedzieć się więcej o ofercie przewoźnika.