Inne
Reklama

"Obniżenie ceny <Vivy!> do 0,99 zł na ten jeden wyjątkowy numer to element naszej strategii promocyjnej. Znalazł się w nimpierwszy wywiad z Edytą Górniak po rozstaniu z mężem oraz ekskluzywna sesja piosenkarki z synem Allanem, która odbyła się na Mauritiusie. Wraz z tym wydaniem rusza też wakacyjny konkurs <Viva! Holiday>" - tłumaczy portalowi wirtualnemedia.pl Agnieszka Wicher, dyrektor promocji "Vivy!".

Ale ponieważ zdjęcie Górniak z synkiem jest mało "medialne", na okładce znalazła się tylko piosenkarka. Jest topless, ale swe piersi zazdrośnie chowa za rękami.

"Viva!" promuje się nie tylko ceną i rozebraną Górniak. Zaczęła ogromną kampanię reklamową w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TV 4, TVN 7, TVN Style, TVN 24, TVN Meteo, Kino Polska) i radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Radio PiN).



Tymczasem w środku jest jeszcze jeden hit. To wywiad z Izabelą "Isabel" Olchowicz. "Na Kazimierza mówię Kazimierz. Albo Kaz. Wyjeżdżamy razem, chodzimy do teatru, uwielbiamy musicale. I na zakupy. Kaz jest dobrym doradcą" - zdradza między innymi Isabel.