“Kropka nad i” Moniki Olejnik to -jak się okazuje - najpopularniejszy codzienny, wieczorny program publicystyczny w TVN 24 - śledzi go obecnie pół miliona widzów. Widownia innych programów stacji jest znacznie mniejsza. Jak wynika z raportu przygotowanego dla portalu wirtualnemedia.pl program Olejnik nadawany od poniedziałku do czwartku o 20 ogląda 510 tys widzów, podczas gdy widownia nadawanego o 21.20 programu “Rozmowa Rymanowskiego” wyniosła w tym okresie 400 tys. osób. Jeszcze gorzej radzi sobie emitowany od 13 września br. w dni powszednie o 18.00 nowy magazyn “Tak jest!”, prowadzony przez Andrzeja Morozowskiego. Śledzi go średnio 270 tys. widzów.
Program Moniki Olejnik wygrywa nie tylko z publicystyką jej kolegów ze stacji, ale też z ofertą konkurencji w TVP Info, która notuje w czasie jego emisji 2,16 proc. udziału w rynku ("Kropka nad i" ma 3,33 proc). Kanał ten nadaje wówczas magazyn publicystyczny “Minęła 20ta”.
Komentarze(59)
Pokaż:
>> (...)Cały ten Wersal kończy się kiedy Monika Olejnik rozmawia z kimś z PiS-u.(...)
Wytłumaczcie Niequmatemu, dlaczego w takim razie te "ktosie" z PiSu tak pchają się do Olejnikowej ?
Masochiści jacyś, że lubią być "spałowani" i "maglowani" ?
Przecież w konstytucji nie ma nakazu występowania u Olejnikowej...
Albo po co ludziska oglądają Olejnikową ?
Przecież to "szmira", "podwójne standardy", "propaganda" i "ogłupienie"
Dlaczego te biedne ludziska mając do wyboru TVP z Wildszteinem i Lichocką uparcie dają się tak ogłupiać...
Bo przecież nikt nie stoi nad nimi z pałą i nie pilnuje, na który kanał przełączą swoje telepatrzydełko...
Dziennikarz powinien być obiektywny, o ta pani taka nie jest.
POza tym POłowa oglądaczy to barany nie odrózniające faktów od opinii Olejnik a reszta to ciekawi co baba znowu wysmaży.