Teraz klienci BZ WBK nie mogli korzystać z serwisu transakcyjnego na stronie banku i zlecać przelewów. Awaria trwa przy tym od trzech dni - z przerwami.
Nawet Chuck im nie pomaga - skarzą się klienci BZ WBK.
Tymczasem pracownicy infolinii, nie znają odpowiedzi na pytanie, co się dzieje. - Nikt nic nie wie - rozkładają ręce. Na pytanie, kiedy awaria zostanie usunięta, nie potrafią odpowiedzieć.
Szanowni Państwo, informujemy, że w przypadku niewielkiej części klientów, mogą występować okresowe problemy z dostępem do serwisów transakcyjnych banku. Dotyczy to głównie osób korzystających z lokalnych dostawców internetowych. Pracujemy nad tym, by dostęp do serwisów transakcyjnych był niezakłócony dla wszystkich klientów. Przepraszamy za utrudnienia - można przeczytać z kolei w oficjalnym piśmie z banku.
W takiej sytuacji cześć klientów chce, by bank nie pobierał opłat za prowadzenia konta w danym miesiącu.
Nie wystarczy przepraszam - jak ktoś wam jest winien choć grosika to naliczacie karne odsetki - a co w tej sytuacji mają powiedzieć klienci? Wiele osób czeka na przelewy, ma do zapłaty rachunki, raty a WY daliście kolejny raz ciała! - pisze jeden z poszkodowanych.
Okazało się także, że problemy dotyczą także domu maklerskiego BZ WBK.