Nieudany makijaż, bal sylwestrowy, sukienkę uszytą przez krawca, a nawet fryzurę można reklamować. Wszelkie odstępstwa od tego, na co się umawialiśmy są powodem do zwrotu całości lub części pieniędzy. Zastrzeżenia składamy jak najszybciej do wykonawcy usługi.

Jeśli na balu sylwestrowy była mniejsza liczba dań niż w ofercie lub grał DJ zamiast orkiestry, którą zapewniał organizator można to reklamować - wyjaśnia Agnieszka Majchrzak z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i dodaje, że to organizator balu odpowiada za nagłośnienie, obsługę, szatnie i posiłki, więc wszelkie zastrzeżenia należy zgłaszać jak najszybciej właśnie do niego.





Reklama

Zastrzeżeniom może podlegać również fryzura nie odpowiadająca oczekiwaniom klientki i sukienka, która dobrze nie leży. W takim wypadku wyznaczamy usługodawcy czas na poprawki. Jeżeli w danym terminie nie zostaną dokonane, mamy prawo do odstąpienia od umowy i całkowitego zwrotu pieniędzy lub ich części, gdy będziemy zmuszeni do poprawek na własny koszt. Jeżeli kupujemy bilet na bal sylwestrowy, zawieramy umowę z organizatorem. To właśnie na bilecie zazwyczaj zawarte są podstawowe warunki imprezy. Należy pamiętać, że im więcej szczegółów sprecyzujemy, tym łatwiej będzie potem zgłaszać reklamacje.