Reklama
Warszawa
Reklama

Metro nie jeździ, ale pozwoliło się obejrzeć. Dzień otwarty II linii

9 listopada 2014, 17:14
Zdania zwiedzających na temat wyglądu i funkcjonalności II linii metra były podzielone. Jedni mówili, że są pod wrażeniem. - Bardzo wygodne. Na gotowe człowiek przychodzi, można powiedzieć - chwalił jeden ze zwiedzających. Inni byli sceptyczni i twierdzili, że na stacji można się zgubić. - Stare jest lepsze - dodał jeden z nich.
Zdania zwiedzających na temat wyglądu i funkcjonalności II linii metra były podzielone. Jedni mówili, że są pod wrażeniem. - Bardzo wygodne. Na gotowe człowiek przychodzi, można powiedzieć - chwalił jeden ze zwiedzających. Inni byli sceptyczni i twierdzili, że na stacji można się zgubić. - Stare jest lepsze - dodał jeden z nich. / PAP / Jacek Turczyk
W niedzielę stacje na centralnym odcinku II linii warszawskiego metra otworzyły swe podwoje dla warszawiaków. Zwiedzający mogli zajrzeć w każdy zakamarek stacji jeszcze pachnących nowością. Dzień otwarty nie spodobał się za to kandydatom na prezydenta stolicy, którym przyjdzie za tydzień mierzyć się z rządzącą miastem Hanną Gronkiewicz-Waltz. Ich zdaniem, to kampania wyborcza za pieniądze warszawiaków.
Reklama
Reklama
Tematy:
Warszawa metro kolejka II linia metra otwarcie metra Przemysław Wipler dzień otwarty stacje metra centralny odcinek druga linia metra Metro Warszawskie metro w warszawie Jacek Sasin

Powiązane

Reklama
Reklama
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Komentarze(10)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • Zwrotniczy Andrzej z Wariatkowa pod Szczekocinami
    2014-11-09 18:47:37
    Dzisiaj jest Dzień Pieszego Pasażera i zarazem inauguracja Roku Pieszego Pasażera!
    Jest to wielkie osiągnięcie polskiego kolejnictwa, bo w ten sposób nareszcie ziści się odwieczne marzenie wszystkich zwrotniczych, dróżników i maszynistów, żeby uniknąć raz na zawsze ofiar w ludziach na kolei!
    Jest to mój oryginalny, autorski, racjonalizatorski i opatentowany w kraju i zagranicą pomysł, który przyniesie wielkie korzyści wszystkim polskim złomiarzom, bo cały tabor zostanie postawiony do ich dyspozycji na bocznicach kolejowych, po których oczyszczeniu nasi kochani złomiarze dostaną za umiarkowaną oplatą licencje na rozbiórkę torowisk i trakcji elektrycznej!
    Wedle prognoz opracowanych przez kilka ministerstw i rady nadzorcze kilkudziesieciu spólek skarbu panstwa - bardzo ożywi się podupadajace ostatnio hutnictwo zelaza i stali i niewykluczona jest reanimacja przemyslu stoczniowego w perspektywie następnych lat trzydziestu!
    Nadwyzki miedzi z trakcji zostaną zuzyte na stemple w wyrobiskach wielu zagrożonych kopalni KGHM.
    W wyniku redukcji zatrudnienia w kolejnictwie spodziewam sie naplywu do mojej samotni rzesz moich kolegow, z ktorymi nareszcie sobie pogram w gry zespolowe!
    Bo dotychczas tylko gralem w jednoosobowy kieszonkowy bilard!
    0
  • Felek Junior
    2014-11-09 18:52:17
    Kiedy właściciel First Security Co. Marriner Eccles spostrzegł pewnego ranka w 1932 r., że tłum mieszkańców Ogden szturmuje sąsiedni bank Ogden State, pojął, że nadszedł dzień próby. Zebrał personel i każdemu przydzielił zadania. Najbardziej odpowiedzialną rolę – tak jak niegdyś gubernator Banku Anglii John Hanger – powierzył kasjerom. Będziecie wypłacać pieniądze. Ale będziecie wypłacać bardzo powoli – instruował ich. Znacie wielu właścicieli wkładów z widzenia i w przeszłości nie musieliście sprawdzać ich podpisów, ale dziś, kiedy przyjdą tu ze swoimi książeczkami wkładowymi, żeby zamknąć swoje rachunki, będziecie każdemu z nich sprawdzać wzór podpisu. I nie śpieszcie się z tym – mówił. Potem przypomniał sobie trik z „Silberzugiem”, więc zadzwonił do oddziału Fed w Salt Lake City, prosząc o szybkie wysłanie furgonu wyładowanego gotówką, z której obiecał nie uszczknąć ani centa. Późnym popołudniem worki pełne dolarów wyładowano z furgonu i strażnicy przepychali się z nimi przez tłum do budynku First Security Co. Wówczas Eccles wspiął się na kontuar i przyrzekł zaspokoić wszystkie roszczenia klientów, zaś ich wkłady wypłacać bez przerwy. Wtedy zmęczeni staniem cały dzień w kolejce ludzie po prostu rozeszli się do domów.

    ~*~

    Dziesiec lat wczesniej pociagi w ZSRS mialy wielogodzinne, a nieraz nawet wielodniowe opoznienia! Spowodowalo to niesamowite zamieszanie w funkcjonowaniu kraju, poniewaz grozila calkowita destabilizacja gospodarki! Ani surowce, ani towary nie docieraly na czas i grozilo to chaosem na miare drugiej Rewolucji Pazdziernikowej!
    Wtedy znany nam wszystkim Feliks Dzierzynski zwolal Zjazd Generalny zawiadowcow wszystkich stacji kolejowych, ktory obradowal kilka dni, ale Dzierzynski nie byl zadowolony z planu naprawy sytuacji!
    Kazal wiec rozstrzelac co dziesiatego zawiadowce, a reszte odeslal do domu i zapowiedzial, ze - o ile sytuacja nie ulegnie radykalnej poprawie - nastepny zjazd odbedzie sie za trzy miesiace i jesli wtedy tez nie znajdzie sie remedium - zostanie rozstrzelany co piaty zawiadowca!
    Po dwoch tygodniach pociagi kursowaly przez pewien czas jak zegarki szwajcarskie!
    Niestety za pare lat Dzierzynski pozegnal sie ze swiatem (1926) i od tego czasu sytuacja we wszystkich dziedzinach zycia ulega znacznemu i systematycznemu pogorszeniu!

    Mysle, ze przydalby sie Pierwszy Swiatowy Zjazd Bankierow pod egida jakiegos energicznego Dzierzynskiego!
    0
  • Psze pani! Czy som bilety na Pragie?
    2014-11-09 18:59:50
    ...

    - Som! Pojutrze bedziem robić zapisy do kolejki na luty!


    - A to dziekujem! Pójdem piechotom!

    Przyjdem znowuż w marcu! Szanowanko!
    0
  • krakus
    2014-11-10 14:23:16
    drodzy Warszawiacy, przegońcie wreszcie ten obskurny bufet ze stolicy
    0
  • Kulik
    2014-11-09 19:59:01
    jeszcze w przyszłą niedzielę i na końcu urna na PO
    0
  • Psze pani! Czy som bilety na Pragie?
    2014-11-09 21:47:16
    ...

    - Som! Pojutrze bedziem robić zapisy do kolejki na luty!


    - A to dziekujem! Pójdem piechotom!

    Przyjdem znowuż w marcu! Szanowanko!
    0
  • zgredek pierwszy
    2014-11-09 23:05:57
    Brawo ~Zwrotniczy, popieram ideę spieszenia pasażera. Tylko jak nakłonić go do zakupu biletu? Może obowiązkowy abonament jak za oglądanie niekończących się reklam w telewizji? Jest jeszcze trochę do przemyślenia.
    0
  • Zgredek (wpis z 6 kwietnia 2013 - jakże aktualny)
    2014-11-10 01:23:12
    A tak wyglądają rządy patriotów z Episkopatu, Solidarności oraz AWS. Nie opisano o stanie torów na ziemiach odzyskanych. Dopuszczanie do ruchu brudnych, śmierdzących wagonów. A sprzątaczki są zatrudnione. Likwidowane jest całe gospodarcze zaplecze PKP. Trwa demontaż PKP, tak jak uprzednio trwał demontaż stoczni. Te drogi to nie wiadomo dla kogo budujemy. Trwa obniżenia wynagrodzeń dla elit. Nie robią tego nasi sąsiedzi. Tak się rządzimy. Sprzedaż aut spada. Niedługo rower będzie luksusem. A w Sejmie zajmują się nagonką na rząd z byle powodu. A jedyny sprawny zarządca tego naszego burdelu tj. L. Miler został skuteczni wygryziony przez światłe obecne elity ze wszystkich partii ze swoją włącznie. Polecam Dołęgę-Mostowicza i Kariera Nikodema Dyzmy oraz kabarecik Olgi Lipińskiej. Jak tam będziecie kochani przeżywać 10.04.2013 r.???
    0
  • www
    2014-11-10 01:24:48
    Od tego jest prezydent miasta i jej/jego urzędnicy, aby budowali drogi, mieszkania, metro, linie tramwajowe, muzea, szkoly, przedszkola, szpitale itp, itd! To mówiąc najdelikatniej, ich zafajdany obowiązek nie łaska, a metro warszawiakom należy się (bez opóźnień i przekraczania kosztorysów) jak przsłowiowa psu zupa!
    0
  • Zgredek (wpis z 6 kwietnia 2013 - jakże aktualny)
    2014-11-11 01:49:32
    A tak wyglądają rządy patriotów z Episkopatu, Solidarności oraz AWS. Nie opisano o stanie torów na ziemiach odzyskanych. Dopuszczanie do ruchu brudnych, śmierdzących wagonów. A sprzątaczki są zatrudnione. Likwidowane jest całe gospodarcze zaplecze PKP. Trwa demontaż PKP, tak jak uprzednio trwał demontaż stoczni. Te drogi to nie wiadomo dla kogo budujemy. Trwa obniżenia wynagrodzeń dla elit. Nie robią tego nasi sąsiedzi. Tak się rządzimy. Sprzedaż aut spada. Niedługo rower będzie luksusem. A w Sejmie zajmują się nagonką na rząd z byle powodu. A jedyny sprawny zarządca tego naszego burdelu tj. L. Miler został skuteczni wygryziony przez światłe obecne elity ze wszystkich partii ze swoją włącznie. Polecam Dołęgę-Mostowicza i Kariera Nikodema Dyzmy oraz kabarecik Olgi Lipińskiej. Jak tam będziecie kochani przeżywać 10.04.2013 r.???
    0
Reklama

Zobacz więcej

Reklama