Spędziliśmy wiele godzin, zastanawiając się, co spowodowało, że znaleźliśmy się właśnie w takim punkcie. I naszym głównym wnioskiem było to, że wprowadziliśmy zbyt wiele zmian naraz - przyznaje Verley.
Verley zapewnia, że w tej chwili cała firma pracuje na całym pakietem propozycji, które wkrótce zostaną przedstawione klientom. Będziemy bardziej elastyczni - mówi. Tym klientom, którzy w marcu i kwietniu postanowili zrezygnować z naszych usług, proponujemy nowe zasady z nadzieją, że zmienią zdanie - dodaje.
Start nowej oferty nc+, powstałej po fuzji platformy "n" i C+ nie spodobał się dotychczasowym klientom obu platform. Irytacja z powodu wysokich cen i małej elastyczności zaproponowanych pakietów znalazła ujście m.in. na facebookowym profilu Anty nc+. Abonamenty w platformach Cyfra+ i n wykupione miało około 2,5 mln osób.