Chodzi o internetową reklamę napoju energetycznego Devil (Premium Distrubution), gdzie wykorzystano wizerunek roznegliżowanej kobiety opatrzony hasłem "Devil otworzy każdą Ci puszkę". Autor skargi stwierdził, że reklama jest seksistowska i wprowadza w błąd, ponieważ napój Devil nie jest w stanie otworzyć puszki.
Druga zaskarżona kreacja, to reklama zewnętrzna jogurtu mrożonego Loveyo (Nowak & Wójcik). Widać na nim kobietę, która rzuca hasło: "Lodzika nie będzie!". Skarżąca uznała, że reklama uprzedmiotawia kobiety, jest "niesmaczna i w bezpośredni sposób nawiązuje do czynności seksualnych".
O ile firma Loveyo nie odpowiedziała na zarzuty, to producent wspomnianego napoju tłumaczył, że prezentowane w reklamie nagie zdjęcia nie są seksistowskie, a ukazują piękno kobiecego ciała....
KER uznała, że reklama nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej oraz zgodnie z dobrymi obyczajami.