"Scripps jest jedną z najlepiej prowadzonych firm medialnych na świecie z mocnymi markami i atrakcyjnymi formatami. […] Wierzymy, że wspólnie stworzymy silniejszą, bardziej elastyczną i dynamiczną grupę, która może być w pełni zoptymalizowana i monetyzowana poprzez zdywersyfikowaną ofertę" - powiedział prezes Discovery Communications David Zaslav, cytowany w komunikacie.
Połączone portfolio obejmuje szczególnie: Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science and Turbo/Velocity (ze strony Discovery), HGTV, Food Network, Travel Channel, DIY Network, Cooking Channel and Great American Country, TVN (z portfolio Scripss).
TVN jest jedną z wiodących spółek mediowych w Polsce oferującą bezpłatne i płatne lifestylowe i rozrywkowe kanały telewizyjne, w tym m.in. TVN, TVN Style, TTV, TVN Turbo, a także wiodący całodobowy kanał informacyjny TVN24 oraz kanał informacji gospodarczych TVN24 Biznes i Świat. W połowie 2015 r. Scripps Networks Interactive przejęła TVN od ITI oraz Grupy Canal+, a następnie wycofała z GPW.