Warszawa
Reklama

Smoleńsk, Mars, Republika Bananowa... Świat śmieje się z polskiej kampanii. MEMY!

14 lutego 2013, 10:51
Twórcy kampanii i PR-owcy odpowiedzialni za jej promocję memami się nie przejmują, wręcz przeciwnie: - Zazwyczaj regiony promują się poprzez pokazywanie widoczków, zabytków, przyrody. Efekt jest taki, że każda kampania jest taka sama, czyli nudna. A my wywołaliśmy dyskusję - mówi Katarzyna Tyska, PR manager z agencji Testa Communications, która jest odpowiedzialna za obsługę Kampanii Promocyjnej Makroregionu Polski Wschodniej.
Twórcy kampanii i PR-owcy odpowiedzialni za jej promocję memami się nie przejmują, wręcz przeciwnie: - Zazwyczaj regiony promują się poprzez pokazywanie widoczków, zabytków, przyrody. Efekt jest taki, że każda kampania jest taka sama, czyli nudna. A my wywołaliśmy dyskusję - mówi Katarzyna Tyska, PR manager z agencji Testa Communications, która jest odpowiedzialna za obsługę Kampanii Promocyjnej Makroregionu Polski Wschodniej. / somethingawful.com
Światowa kampania promocyjna Polski Wschodniej stała się obiektem kpin. Z reklam "Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?", które miały promować walory wschodnich województw kraju zażartowali sobie internauci zza granicy. "Twórcom kampanii zależało, żeby była zauważalna" - tłumaczy portalowi dziennik.pl Katarzyna Tyska.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama