Reklama

Reklama

Reklama
Warszawa

Reklama

Reklama

Smoleńsk, Mars, Republika Bananowa... Świat śmieje się z polskiej kampanii. MEMY!

14 lutego 2013, 10:51
Twórcy kampanii i PR-owcy odpowiedzialni za jej promocję memami się nie przejmują, wręcz przeciwnie: - Zazwyczaj regiony promują się poprzez pokazywanie widoczków, zabytków, przyrody. Efekt jest taki, że każda kampania jest taka sama, czyli nudna. A my wywołaliśmy dyskusję - mówi Katarzyna Tyska, PR manager z agencji Testa Communications, która jest odpowiedzialna za obsługę Kampanii Promocyjnej Makroregionu Polski Wschodniej.
Twórcy kampanii i PR-owcy odpowiedzialni za jej promocję memami się nie przejmują, wręcz przeciwnie: - Zazwyczaj regiony promują się poprzez pokazywanie widoczków, zabytków, przyrody. Efekt jest taki, że każda kampania jest taka sama, czyli nudna. A my wywołaliśmy dyskusję - mówi Katarzyna Tyska, PR manager z agencji Testa Communications, która jest odpowiedzialna za obsługę Kampanii Promocyjnej Makroregionu Polski Wschodniej. / somethingawful.com
Światowa kampania promocyjna Polski Wschodniej stała się obiektem kpin. Z reklam "Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?", które miały promować walory wschodnich województw kraju zażartowali sobie internauci zza granicy. "Twórcom kampanii zależało, żeby była zauważalna" - tłumaczy portalowi dziennik.pl Katarzyna Tyska.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama