„DGP” ma ambicje być najważniejszym źródłem informacji gospodarczych i prawnych. Nasze ekspertyzy, fachowe porady, teraz w zestawieniu z dodatkowo wzmocnionymi stronami biznesowymi i prawnymi, pozostaną nie tylko skutecznym narzędziem dla firm, kancelarii prawnych czy samorządów, lecz także ważnym ośrodkiem opiniotwórczości. „DGP” konsekwentnie występuje w obronie wartości rynkowych, przejrzystości prawa, sprawiedliwych regulacji rynku prawa, przyznawania pomocy społecznej, jak i w obronie samych przedsiębiorców.

Reklama

Nowa, poważniejsza i pojemniejsza forma graficzna pozwoli nam na lepsze prezentowanie nie tylko dotychczasowych treści, ale też nowych form. „DGP” otworzy Państwu szeroką drogę do dalszego pogłębiania swojej wiedzy dzięki rozbudowanym serwisom internetowym i wyraźnym odniesieniom w gazecie papierowej. Więcej ekspertyz, wykładni legislacyjnych, opinii prawnych, orzeczeń z możliwością porównania różnych interpretacji – to wszystko zapewniamy, zarówno zwiększając objętość żółtego grzbietu, jak i rozbudowując stronę www.gazetaprawna.pl. Specjalnie dla prenumeratorów mamy codzienny zestaw tygodników, dodatkowo wzmocniony serwisami i archiwami w internecie.

Poradnictwo dla firm, niezależnie od specjalistycznych stron „Moja Firma”, pojawi się teraz też w codziennych wydaniach na białych stronach. Znajdą tu Państwo więcej problematyki makroekonomicznej. Ale też interpretacji codziennych wydarzeń z kraju i ze świata pod kątem ich wpływu na poziom naszego życia i wzrost dobrobytu. Więcej miejsca przeznaczymy problematyce finansów, w tym finansów osobistych, a nowy dział firma będzie się koncentrował na wszystkim od zarządzania po rynek pracy.

Dla najbardziej wymagających czytelników przygotowaliśmy nowy format – analizy. Tu całą stronę będziemy raz w tygodniu poświęcali wybranym zjawiskom z pogranicza ekonomii, społeczeństwa, polityki czy technologii. Podobną rolę, pogłębionej lektury, pełni nasz piątkowy „Magazyn. Pieniądze na weekend”. Teraz poszerzony, w oddzielnym 16-stronicowym grzbiecie, będzie unikalnym na rynku prasy codziennej tygodnikiem biznesowym. Wzmacniamy nasz dodatek „Kultura”. Zarówno o oferty kulturalne, jak i pomysły na spędzanie wolnego czasu. Wiemy, że tego ostatniego macie Państwo coraz mniej, i zrobimy wszystko, żeby pomóc zagospodarować go możliwie efektywnie.

Otoczenie biznesowe i gospodarka zmieniają się bardzo dynamicznie. „DGP” próbuje wychodzić naprzeciw Państwa potrzebom. A ja osobiście bardzo liczę na Państwa uwagi. Co jeszcze możemy poprawić i co zmienić albo rozbudować. Na każdy państwa e-mail odpowiem osobiście – tomasz.wroblewski@infor.pl.