Spot pod hasłem "Surprise yourself… in Poland!" (w tłumaczeniu: daj się zaskoczyć... w Polsce!) przekonuje ludzi na całym świecie, głównie Amerykanów i Europejczyków, że w Polsce można zagrać w golfa, pojeździć na nartach i latać szybowcem. Wszystko to w specjalnie wybranych, cieszących oko plenerach. Turyści dowiedzą się z niego również, że są u nas słoneczne plaże (na Półwyspie Helskim), fale Bałtyku są idealne do windsurfingu, a po niebie latają polskie orły.
Kampania rozpoczęła się w ostatni poniedziałek i ma trwać cztery tygodnie. W tym czasie na antenie stacji ukaże się 300 spotów emitowanych w czasie najwyższej oglądalności. Poprzednią kampanię, która na przełomie roku reklamowała Polskę w CNN, obejrzało 7.5 mln Europejczyków.
CNN jest najczęściej oglądaną telewizją na świecie - ma ok. 220 mln widzów, głównie w Europie i USA.