Jak poinformowała PAP we wtorek Paulina Obelinda ze spółki SMG, która jest operatorem wrocławskiego stadionu, pierwsze miejsca sprzedano już w minioną sobotę podczas balu charytatywnego organizowanego przez żonę prezydenta Wrocławia Rafała Dutkiewicza - Annę. Co roku para prezydencka organizuje tę imprezę, wspierającą m.in. Fundację Opieki i Troski.
W trakcie aukcji na balu udało się sprzedać dwa złote miejsca, które osiągnęły rekordową cenę - 80 tys. zł.
Wrocławski stadion oferuje trzy kategorie miejsc biznesowych, a najbardziej atrakcyjne to miejsca złote i srebrne. Gwarantują one świetną widoczność boiska, a także najlepsze miejsca w strefie VIP na wszystkie mecze Śląska Wrocław w danym sezonie.
W sumie na stadionie znajdą się 362 złote miejsca, 475 srebrnych oraz 752 brązowe. Wszystkie trzy kategorie oferują m.in. oddzielne wejście na stadion dla gości strefy VIP, wyszukane menu i napoje w klubie biznesowym oraz prawo do zamieszczenia logo firmowego na ścianie sponsorskiej strefy VIP. Właścicielom miejsc biznesowych wszystkich kategorii stadion zapewnia także miejsca parkingowe.
Przy rocznej rezerwacji koszt wynajmu miejsc biznesowych wynosi odpowiednio: złotego - 6,5 tys. zł, srebrnego - 5,2 tys. zł oraz brązowego - 4,8 tys. zł.
Firma SMG zarządza ponad 220 obiektami na całym świecie. W 2009 roku odbyło się na nich 29 tysięcy imprez, które zgromadziły ponad 51 milionów widzów.
Od stycznia 2010 roku SMG jest także operatorem Stadionu Miejskiego we Wrocławiu, który ma mieścić prawie 42 tys. widzów. Będzie obiektem wielofunkcyjnym. Pod trybunami znajdą się cztery niezależne budowle, w których powstanie największy we Wrocławiu klub fitness, kasyno, dyskoteka oraz sale konferencyjne i biurowe.