Wczorajszego ranka, w dniu premiery serwisu, w centrum Warszawy pojawiły się przygotowane wcześniej billboardy. Ich ideą było nawiązanie do popularnego polskiego zwrotu "brak pazura" i wykorzystanie byłego premiera, Jarosława Kaczyńskiego, oraz jego kotki "Fiony" w celu przedstawienia związku, w którym "brak pazura" - pisze w oświadczeniu firma, która zajmuje się prowadzeniem serwisu randkowego dla tych, którzy chcą zdradzić partnera - informuje "Gazeta Wyborcza".
>>>Kaczyński zachęca do zdrady? Kontrowersyjna reklama
Przedstawiciele spółki zapewniają, że planowali użyć zdjęcia Jarosława Kaczyńskiego, a nie zmarłego prezydenta. Niestety, po zainstalowaniu billboardu firma dowiedziała się o błędnym wykorzystaniu zdjęcia w reklamie, na którym znalazł się brat bliźniak Jarosława Kaczyńskiego, były prezydent Polski, Lech Kaczyński, a nie jak planowano - Jarosław Kaczyński" - głosi pismo.
Firma nie wycofuje się jednak z reklamy, zmieni tylko billboard. Na zdjęciu, tak jak początkowo planowano, pojawi się prezes PiS i jego kotka.