W reklamie, poza naradą manekinów, widać także wiązankę migawek z Warszawy - zabytki, restauracje, biurowce, fragment koncertu. Spot pod hasłem "Wake up to Warsaw" będzie pokazany w BBC World 280 razy w najlepszym czasie antenowym. A głównymi adresatami są menedżerowie i biznesmeni - wylicza "Gazeta Wyborcza".

Na pomysł zorganizowania kampanii wpadła fundacja Warsaw Destination Alliance. Należy do niej około 90 firm, głównie stołecznych hoteli, które chcą rozsławić Warszawę na świecie i zapewnić sobie klientów. "Zdecydowaliśmy się na żartobliwą formę, bo chcemy wyróżnić się na tle kampanii innych miast" - tłumaczy gazecie Joanna Falkowska z TBWA/PR, agencji realizującej kampanię.

To już kolejna taka inicjatywa fundacji. I zapewne nie ostatnia. Bo organizatorzy są przekonani, że to właśnie dzięki reklamom w prasie i telewizji Warszawa jest na świecie bardziej rozpoznawalna.